Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Vurderer å stikke ned til Trondheim for å se kampen. Har fått med meg at Three Lions er stedet, og at det ofte er fullstappa med Liverpoolsupportere. Hadde vært kjekt med en Newcastleseier da, men Suarez og Sturridge VS Debuchy, Williamson og Santon kommer til og gå dårlig. Blir katastrofalt! Minst 5 baklengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å stikke ned til Trondheim for å se kampen. Har fått med meg at Three Lions er stedet, og at det ofte er fullstappa med Liverpoolsupportere. Hadde vært kjekt med en Newcastleseier da, men Suarez og Sturridge VS Debuchy, Williamson og Santon kommer til og gå dårlig. Blir katastrofalt! Minst 5 baklengs.

Helt riktig, Three Lions er stedet for å se fotball. Mye bra øl også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var på Three Lions på fredag for å se Norge-kampen. Dette ga jeg selvfølgelig fort opp for å dra i 2.etg å så englandkampen med en gjeng briter og Dougie(eieren av TL). En beruset Dougie er faen meg gøy, lagde så mye stemmning. Og Sven Gøran Eriksen-sangen tok av hvert 10..min.

Three Lions er enormt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

La dere for øvrig merke til at Obertan satt på benken i går og IKKE Marveaux? Han er ikke skadet etter hva jeg vet, men det kan tyde på at han er helt ut i kulda nå. Idioti,

Lenke til kommentar

Marveaux er nok ferdig i klubben, tror jeg. Synd, for jeg har så jævlig lyst til å se han få en rekke med kamper bak spissen. Og med Remy inn har Newcastle blitt et langt mer bevegelig lag, noe som fort kunne funka bra for han. I fjor var laget veldig stillestående, og han spilte nesten alltid ute på vingen.

Gouffran var forresten helt enorm i går. Jobbet for fem personer. Helt sykt! Og Debuchy hadde sin beste kamp i svart og hvitt. Gode greier.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tipper han blir solgt i januar, og jeg håper han finner seg en klubb hvor han får spilletid. Er ikke vits at han blir her når han ikke får noen kamper.

Gouffran har en enorm arbeidsinnsats, men i går var han kanon med sitt defensive arbeid. Fantastisk spiller, elsker slike typer som gir 100 % uansett. Generelt sett synes jeg det defensive leddet var ganske godt i går, Mbiwa var enorm før utvisningen. Veldig kjipt at han lagde den straffen, for han hadde god kontroll før det. Debuchy, Santon, Dummett, og ja, Iron Mike skal alle ha ros for innsatsen. Slik stå-på-vilje bør de har hver eneste kamp.

Lenke til kommentar

Colo er visstnok ute i to måneder. Faen!

Nufc.com melder Dummett har fått ny kontrakt. Morro!

Having marked his second Premier League substitute appearance with a goal against Liverpool on Saturday, Newcastle defender Paul Dummett has been awarded a new contract at St. James' Park.

The 22 year-old Tynesider's current deal ends next summer, but it's reported that a four year extension is in the offing for him, with a further two year option.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser ut som Saylor mister kampen mot Sunderland. Synes Dummett skal få spille uansett, beviste mot Liverpool at han er god nok. Selv om det ikke er hans foretrukket posisjon på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...