Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pardew har visstnok sagt i et intervju i dag at han var ville ha Downing. Ikke rart ting går til helvete med denne klubben.

 

Eieren vil utelukkende hente billige spillere med stort videresalgspotensiale.

Speiderne ser etter gode fotballspillere som kan spille flott fotball.

Pardew vil hente middelmådige britiske spillere og spille hoofball til krampa tar han.

 

Flott!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig. Han er under kontrakt, tjener masse penger i uka, og da kan han være profesjonell nok til å løpe ut på gressmatta og gjøre sitt. Veldig pinlig og nekte å spille fotballkamp på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"Defensively we didn't put in a bad performance, offensively we know we have to improve, but we had some key players missing." - Alan Pardew

 

Hvem da? Jonas?????????????

Lenke til kommentar

Andy Hughes @SkyAndyHughes:
#NUFC source tells me Cabaye didn't refuse to play today. Told club didn't want to play him in case he gets injured and sale falls through

 

Det her har vi snakket om en del på et annet forum. Nevnte det før kampen i dag har ting har virka veldig suspekt lenge med måten Pardew nærmest har bønnfalt lag om å by på Cabaye osv. Så vi snakka om at det virka som om klubben har hatt lyst til å selge han i hele sommer.

 

Men nå vet vi jo ikke hva som er sant. Jeg håper for Cabayes del at det er dette som er sannheten, siden han frem til nå har virke som en tipp-topp fyr.

 

Men sliter litt med å tro at Lee Ryder skal lyve om det her, da. Hadde vært merkelig.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"London sources today suggested that Arsenal will go back to Newcastle with an increased offer closer to £13million for the French international."

 

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/arsenal-expected-table-new-bid-5783426?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

 

For en klovn Wenger er. Opp £2m er bare bortkastet tid.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Tjah, Joe Kinnear kjenner igjen en god fotballspiller når han ser en, så det er jeg glad for. I dag er det søndag, og han lovte tre nye fjes inn før lørdag. Joe Kinnear vet hva han driver med!

 

Er det noen sjans for at Remy blir klar til neste helg? Jeg håper det. Cisse er en jævlig god fotballspiller, bare ikke utenfor motstanderens 16. meter. Han er en poacher, og det er åpenbart et stort problem for Newcastle, da de ikke greier å skape sjanser for'n.

 

Vil se følgende lag neste helg:

 

Krul

Debuchy - Mbiwa - Colo - Santon

Sissoko - Anita

Marveaux

Ben Arfa - Remy - Gouffran

Om Remy ikke blir klar (noe jeg tviler på at han blir) vil jeg se Gouffran inn på midten med Sammy Ameobi ute på kant.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ang. størrelsen på troppen så er jeg enig. Jonas kan jo tross alt spille både defensiv midtbane, ving, venstre/høyreback, og sikkert midtstopper og spiss i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...