Gjest medlem-105082 Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Mange ganger har du sparket Suarez? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Mike Ashley's Response To £10million Bid For Cabaye: Which Part Do You Want To Buy? http://tyneandwear.sky.com/newcastleunited/article/78089/mike-ashleys-response-to-10million-bid-for-cabaye-which-part Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Spiller jeg på Liverpool og hvor mange ganger har Suarez blitt utvist og indirekte sørget for tap? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Pardew, Kinnear og Carr på flyplassen i Nice. Lee Charnley var også var med følget. Hvilket selvfølgelig er veldig positivt, siden han sentral i alt av forhandlinger Newcastle foretar. Haha! Kinnear, ass! Ser ut som om han har vært på fylla sammenhengende i tre uker, noe han sikkert også har vært siden han visstnok skal ha sagt at Newcastle skal signere tre nye spillere før helgen. Type! 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Jaja, at de tre er der er jo ... Nice da. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Faen, kan de ikke se andre veier enn mot Frankrike da? Tror ikke det er bra å ha for mange franskmenn i klubben, og syntes vi skulle sett noen andre veier også, samt å kvittet oss noen av de vei allerede har... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Skulle Cabaye forsvinne, vil Newcastle bruke pengene på Blackpool-vingen Thomas Ince, skriver Daily Mirror. Ifølge Daily Mail var Newcastle-manager Alan Pardew i Lyon tirsdag og fikk med seg kampen mellom Lyon og Real Sociedad. Formålet med turen skal være å hente Bafetimbi Gomis og Yoann Gourcuff. Gomis var ikke med i Lyon-troppen i Champions League-kvalifiseringen, mens Gourcuff spilte hele kampen.Dette er sakset fra tv2.no Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Så det før i dag. Ikke veldig keen på Gourcuff, Hent heller Will Hughes.Men er jævlig positiv til Ince og Gomis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Synes de heller bør ta opp interessen i Siem de Jong. Om Cabaye forsvinner, så hadde det vært jævlig digg med de Jong, Ince og Gomis. Gourcuff? Helt OK, men ikke noe å hoppe i taket av. Men foreløpig tror jeg ikke det kommer en sjel inn de resterende ukene av overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 The Journal skriver i dag at Florian Thauvin er førstevalg som erstatter om Cabaye selges. Ellers er det også interesse i Agim Ibraimi fra Maribor. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Florian Thauvin hadde selvfølgelig vært helt fantastisk, men jeg tviler på at det skjer med det første. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Vet, Jonas kan jo være playmakeren vår. Penger spart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Le10Sport: Newcastle targeting Andre Ayew, reportedly around 10million. Le10Sport: Paris Saint-Germain seeking a double transfer for Yohan Cabaye and Mathieu Debuchy. There is contact, but no offer yet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Sinclair har gått til West Bromwich på lån. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Jepp. Skjønner ikke hvorfor Newcastle ikke kasta seg inn der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Skjønner ikke hvorfor Newcastle ikke kasta seg inn der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Kamptråd til i morgen mot West Ham https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1533406 Siden Cabaye, Jonas og Tiote mest sannsynlig ikke vil spille, så håper jeg å se Anita/Bigirimana fra start og Marveaux bak Cisse. Men kjenner jeg klovnen rett så starter vel Gosling. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Jeg har mine tvil på at Ince vil komme til Newcastle, men får dere han så er jeg imponert. Jeg synes han var mye bedre i Championship en Zaha. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jeg tror ikke Newcastle henter en eneste spiller. Har jo henta Remy, men det blir nok med han. L'Equipe: Paris St Germain have ended their interest in signing Newcastle United midfielder Yohan Cabaye. Endret 23. august 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 "Some of our players have worked a little bit harder than they should have, so we've got a couple of tired bodies." - Pardew Om morgendagens kamp. Unnskyldninger allerede etter 1 jævla ligakamp. Satan for en fjott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå