Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Newcastle postet nettopp noen bilder på hjemmesiden hvor laget spilte paintball, spillerne mot trenerne.

 

Bigi håper jeg vi får se mer av denne sesongen!

 

2cxt5aa.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror ikke jeg klarer å bli oppgitt om Sissoko spiller på vingen fordi det er så forutsigbart at jeg er forberedt på det allerede. Ei heller om Gosling kommer på i andre omgang i stedet for Anita eller noe annet tøv.

 

Et par øl og Wu-Tang er aldri feil, selv med opptak så blir det sikkert femti ganger mer underholdning enn kampen! Men gleder meg uansett, i følge George Caulkin fra The Times på twitter så har det har vært meget lite hoofball i pre-season, men at kvaliteten på pasningsspillet langs bakken likevel hadde en lang vei å gå før det ble farlig framover.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Han gikk for en del, men jeg er sikker på at han også er verdt det. Jeg tror han kommer til og gjøre det ekstremt bra i Dortmund.

 

Gomisovergangen ser ut til å bli ødelagt av grådige agenter. Jeg hater virkelig disse agentene som kun tenker på en ting; penger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Bare vent til Wilfried Bony begynner å herje framover i sesongen, har maks troa på han. Og jeg kommer til å være jævlig sur for at klubben ikke viste noe særlig interesse.

Lenke til kommentar

Yeah har trua på Bony selv. Bony og Michu kan bli ekstremt farlige.

 

 

Pardew har visstnok gått ut og sagt at det er mye jobb med og få Remy og Cisse til å funke sammen, fordi begge er så like i spillestilen.

 

 

39003-wat-know-your-meme-gif-olJb.gif

 

Fant hele sitatet nå:

 

"He's an instinctive striker, a couple of the goals he got for QPR, if you're a football person you like them - they're a little bit out of the ordinary. That's what he offers a team. He might not be involved in the game for a period and you're thinking "where's Remy", then he'll just burst on the scene and score a goal and that's the type I think we need."

 

Lowes: "He sounds a bit Cisse-ish."

 

"He is a bit Cisse-ish. As a partnership, there's probably some work to do on those two cos they both wanna go in behind and stretch teams. Our link-up play is something we need to improve with Cisse and now Remy."

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...