Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2013 Rapporter Del Skrevet 8. august 2013 Hahaha, genial fyr! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Newcastle postet nettopp noen bilder på hjemmesiden hvor laget spilte paintball, spillerne mot trenerne. Bigi håper jeg vi får se mer av denne sesongen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Kampen i morgen mot Braga vises på portugisisk tv, så sikkert muligheter for god stream. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Jepp. Gleder meg, selv om vi sikkert på lide oss igjennom minst 45 minutter med Sissoko ute på vingen og Ben Arfa i midten. Tenkte jeg skulle varme opp til kampen i morgen med øl og opptak av Wu-Tang Clan fra Øya. Lukter svidd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Tror ikke jeg klarer å bli oppgitt om Sissoko spiller på vingen fordi det er så forutsigbart at jeg er forberedt på det allerede. Ei heller om Gosling kommer på i andre omgang i stedet for Anita eller noe annet tøv. Et par øl og Wu-Tang er aldri feil, selv med opptak så blir det sikkert femti ganger mer underholdning enn kampen! Men gleder meg uansett, i følge George Caulkin fra The Times på twitter så har det har vært meget lite hoofball i pre-season, men at kvaliteten på pasningsspillet langs bakken likevel hadde en lang vei å gå før det ble farlig framover. Endret 9. august 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 http://instagram.com/p/c1KWjsEyQn/# Haha, Bigirimana. Fet kis! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Pierre-Emerick Aubameyang ser ut til og ha en god debut for Dortmund au. 2 mål til nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Endte på hattrick. Jeg er faktisk ikke sååå sur over at han ikke endte i Newcastle. Dortmund kjøpte han for masse penger, som Newcastle ikke har mulighet til å svare på. Verre med Gomis... Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Han gikk for en del, men jeg er sikker på at han også er verdt det. Jeg tror han kommer til og gjøre det ekstremt bra i Dortmund. Gomisovergangen ser ut til å bli ødelagt av grådige agenter. Jeg hater virkelig disse agentene som kun tenker på en ting; penger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Bare vent til Wilfried Bony begynner å herje framover i sesongen, har maks troa på han. Og jeg kommer til å være jævlig sur for at klubben ikke viste noe særlig interesse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Yeah har trua på Bony selv. Bony og Michu kan bli ekstremt farlige. Pardew har visstnok gått ut og sagt at det er mye jobb med og få Remy og Cisse til å funke sammen, fordi begge er så like i spillestilen. Fant hele sitatet nå: "He's an instinctive striker, a couple of the goals he got for QPR, if you're a football person you like them - they're a little bit out of the ordinary. That's what he offers a team. He might not be involved in the game for a period and you're thinking "where's Remy", then he'll just burst on the scene and score a goal and that's the type I think we need." Lowes: "He sounds a bit Cisse-ish." "He is a bit Cisse-ish. As a partnership, there's probably some work to do on those two cos they both wanna go in behind and stretch teams. Our link-up play is something we need to improve with Cisse and now Remy." Endret 10. august 2013 av Cutman Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Bra start. Hva skjer med draktene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Hahaha, Pardew slutter aldri å overraske. Bare vent på at han spiller Cisse på ving og Remy på topp! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Nye tredjedrakta? Drakta er limited edition av heimedrakta. (Sikkert ala 12th man drakta me har hatt før) Endret 10. august 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Tror det er spesialdesignet drakter grunnet Sir Bobby Robson Day i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Ja, det er mulig. men den var lekker (minus kanintennene). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Vel, det var jo ikke overraskende at vi ligger under til pause. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Utrolig trist første omgang. Straffe burde vel vært tatt om igjen, da. Han stopper jo helt opp i tilløpet, og det er vel ikke lov? Uansett, nitrist kamp. Debuchy virker til tider helt sykt klønete. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Pardew med kvalitetsbytte. Rart det ikke var Gosling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 COLO på CORNER av Ben Arfa!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå