Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
NUFC (4-2-3-1): Krul; Debuchy, Coloccini ©, S.Taylor, Santon; Tiote, Cabaye; Sissoko, Ben Arfa, Gutierrez; Cissé.

 

NUFC substitutes: Elliot, Yanga-Mbiwa, Dummett, Anita, Gosling, Marveaux, Gouffran, Sammy Ameobi, Shola Ameobi.

 

Dummett har tydeligvis fratatt Haidara plassen i laget. Jonas starter som forventet på vingen, og blir å gjøre det selv med Remy i troppen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I følge hjemmesiden til Newcastle så spiller Sissoko, overraskende nok ikke, på HØYREKANT. Blir en gledens sesong dette her.

 

Edit: 1-0 Rangers.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser på Pardews post-match samtale med nufcTV nå.

 

"We wasn't at our best tonight, I think. The pitch didn't really help, it was a little long the grass and it slowed the ball down"

 

"I think Jonas did really well, he was very positive and looked like his old self"

 

Standard Pardew-unnskyldning som vanlig. Også gleder jeg meg til en ny sesong og 30 kamper med Jonas fra start!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jonas: “He’s (Rémy) going to be a good striker for us, but it will be hard for him to play, because Papiss has been doing the right things and working really hard. There’s going to be more competition this year because we also have Shola."

 

Har ikke ord. Om Remy skal ta noens plass så er det Jonas på vingen.

Lenke til kommentar

Tjah, bedre at han sier noe sånt enn at "Remy er god og kommer til å ta plassen til enten meg eller Shola, siden vi begge suger max."

 

 

Newcastle møter Morecambe i ligacupen. Stor sjans for å ryke ut da, siden Newcastle ikke takler å spille mot lag fra lavere divisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...