Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anita startet svakt, og beviste at han ikke funka veldig bra som defensivt anker i PL. Men han var veldig god når han fikk spille som back, og enda bedre når han fikk en mer offensiv rolle i laget. Han, Marveaux og Cisse var vel de viktigste offensive spillerne forrige sesong, og det til tross for at Anita og Marveaux nesten ikke fikk spilletid. Det sier jo en del om hvor dårlig laget funket, og hva de faktisk bidro med.Synd at Pardew ikke evnet å se kvaliteten i disse spillerne, og heller valgte å bruke spillere som Gosling og Jonas i stedet for.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jepp, når Anita fikk spille i en litt mer offensiv rolle så synes jeg han var veldig imponerende. Har veldig godt øye for gjennombruddspasninger, god med ballen, og er generelt en kreativ spiller som åpner opp spillet. Men som sagt, Pardew er inkompetent til å se slike ting og dermed har Anita blitt satt på benken store deler av sesongen til fordel for andre elendige fotballspillere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spørs jo nå siden de krever £2m for lån, i tillegg til at vi betaler full lønn. Den ligger jo på £80k+ i uka i QPR.

 

Gomis står stille for tiden, i følge L'Equipe så vil Lyon at Newcastle betaler 5 % av den totale summen til St. Etienne som en videresalg klausul. Newcastle mener Lyon skal betale denne. Og i følge Chronicle så krever agenten til Gomis en slump med penger som de vil forhandle bort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha, akkurat det jeg jeg tenkte om tredjedrakta. Knallgul med blå detaljer, kræsjer så mye at den blir jævlig kul. Gleder meg til å se den på spillerne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"@skysports_bryan: Joe Kinnear on Darren Bent: "We are still in negotiation with Aston Villa. There's a real strong possibility there..""

 

"@skysports_bryan: Kinnear on Loic Remy: "Very close to agreeing that. Maybe Monday or Tuesday in a position to say yea or nay. Very happy.""

 

Kinnear åpner kjeften på Sky Sports igjen. Så i følge denne senile dinosauren, så er det stor sjanse for både Bent og Remy. I tillegg til at Gomis er på tur inn. Cisse, Gomis, Remy, Gouffran, Bent, Shola. Ser ikke vitsen med Bent i dette tilfellet? 3 nye spisser inn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror ikke han nevnte Gomis faktisk. Ingen sitater rundt det i alle fall. Virker som om det er komplikasjoner like før målstreken, blir i så fall jævlig skuffa. Er ikke overhodet begeistret for Bent.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"@PeteGravesSky: Remy to #nufc has permanent option at end of season. The 'other area' Kinnear has spoken of strengthening is left wing. After 2 strikers in."

 

Spiss og venstreving. Kan Kinnear ende opp med å gjøre en god jobb?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det skal være sikkert og visst. Nå er det bare å vente på at de forhåpentligvis klarer å komme til en løsning rundt Gomis og hans idiotagent. Er redd både Newcastle og Lyon blir å stå på sitt og hele overgangen går i vasken.

 

For øvrig, jo mer jeg ser på hjemmedrakta, jo mer ønsker jeg at de hadde tatt bort de hinsides stygge detaljene. Kunne vært en feiende, magisk flott drakt uten de blå detaljene og kanintennene. Faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...