Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten kjekt med noen sunderland-supportere her. Håper du er aktiv (og saklig) i både denne og PL-tråden.

Er ikke så mange av oss nei. :tease:

Blir spennende å se hvem dere signerer. Både Remy og Gomis ville nok gjort en god jobb, tror jeg. Forresten, er det ingen forsvarsspillere/midtbanespillere som er linket inn?

For øyeblikket så sitter jeg allerede nå og biter negler foran morgendagens kamp mot Tottenham nede i Hong-Kong. Utrolig spent på hvordan (det nye)laget spiller sammen, men utifra det jeg har lest og sett på både twitter og engelske aviser rundt om kring på nettet så ser ting lovende ut. Spurs blir en tøff motstander, spesielt med tanke på at sultne Bale gjerne ønsker å vise seg frem.

Selv om jeg ikke er noe særlig begeistret for Newcastle, så håper jeg likevel at dere presterer bra og gir oss god motstand i PL neste sesong, rett og slett fordi jeg ønsker en intern krig om hvem som havner høyest på tabellen, og ikke minst fordi at møtene mellom oss skal bli så spennende og nervepirrende som mulig.

Lenke til kommentar

Sissoko går ut og sier at hans beste posisjon er rett bak spissen, hva gjør Pardew? Han setter Sissoko ut på vingen (igjen!) og Ben Arfa bak spissen. Flott! I tillegg velger han å spille etter bakken med Shola på banen, en stor, sterk spiss, i motsetning til når han brukte lille Gouffran og utelukkende spilte lange baller opp mot han.

Pardew må være den dummeste treneren som noensinne har trent et PL-lag. Sjokkerende forskjeller fra 11-12 sesongen og nå.

Rimelig høy temperatur utpå der og. Portugisere som gjør sitt for å irritere som vanlig, og Newcastle-spillere som går på alt og oppfører seg som en gjeng mongoer av verste sort. Gjetter sjokkerende syv poeng og nedrykk neste sesong, og en tommel opp fra Pardew.

AlanPardew_1238341a.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

"Pardew sees Shola Ameobi as having a key role to play over the coming campaign." - Shield Gazette

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Newcastle United’s Dan Gosling has walked out on Crystal Palace without signing - after a remarkable snub by the Premier League new boys.

Midfielder Gosling went through a medical on Monday but waited for final contract talks to happen only for the Eagles to ignore him.

Fuming Gosling headed back to Newcastle United - where he had negotiated a release from his deal - because Palace had behaved so badly.

Boss Ian Holloway, who wants to sign Gosling, was busy preparing the side for a pre-season game at Gillingham on Tuesday.

However other Palace officials failed to contact the player during the day and he left his hotel to return to Tyneside.

Lenke til kommentar

Var litt vanskelig å se, men det virka som om Pacos-spillerne først slo Colo rimelig hardt i bakhodet, før han lugga han ganske greit.

7USEn7o.jpg

Pinlig av Colo, som trossalt er kaptein for Newcastle og som burde holde seg for god får sånn idioti (på høy level). Men utenom det var Pacos var et helt normalt Portugisisk fotballag med et lass av skitne spillere og skittent spill. Den Portugisiske ligaen er litt som La Liga, bare dårligere til å spille fotball og generelt mer grisete.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kan forstå reaksjonen til Colo godt, for jeg blir latterlig provosert av slike spillere selv enda jeg bare sitter å ser på tven. Mye filming, skjult skittent spill, og generelt bare jævlige plagsomme spillere som minner om drittungene under deg på ungdomsskolen som var jævlig tøff i kjeften når en voksen var i nærheten.

Fett bilde forresten.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Uff, de blå stripene, halsen og sidene av drakten ser helt jævlige ut.

Jepp, jævlig drakt. Hva er greia med den tykke blå stripen som er helt skeiv og som kommer utover mot fronten? Gjør også slik at den sorte stripen som er på siden ser helt skeiv ut, og stopper bare opp plutselig. Det hvite feltet på baksiden hvor navn og nummer skal være ser også helt forjævlig stor ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

BBC Sport: Papiss Cisse and Newcastle have reached an agreement that will see the Senegal striker wear the club's Wonga logo on his shirt despite his religious beliefs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...