PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nye drakter hver sesong. Klubbenes måte å melke penger ut av supporterne. Jepp, jeg liker det ikke. Men jeg har den siste drakten fra Adidas, den ble vel brukt både i sesongen vi røk ned og i Championship? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Litt skuffa over drakta egentlig. Stripene vi er kjent for er nesten borte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Du må bare la den vokse på deg. Jeg var ikke akkurat veldig fornøyd med årets drakt heller, og det tok lang tid før jeg begynte å like den. Liker den nye bedre, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men faen. Se da. Ser ut som en svart drakt med to hvite striper foran. Og den trekanten på venstre kne da, what what (in the butt)? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jævla kjærring! Synes den ser bra ut, og spesielt med lange armer. Da ser den rett og slett jævlig bra ut. Jævlig spent på den oransje. Håper på noe ala sennepsdrakten. Noe som skiller seg ut, men uten å være jalla. Whoop whoop! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skulle hatt en slik en igjen. Aldri vært så skuffa over drakta før. Søren klype 2 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ben Arfa ser dritsur ut. Nolan er tjukk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skulle gjerne sett to kvite striper til. Dei har i det minste fått logoen på rett stad. Stripemønsteret på denne er fint. Kombinert med logoene og ermene på den nye hadde blitt bra. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er også meget misfornøyd med drakta. De svarte stripene er byttet bort til fordel for et kors. Jesu disipler, her kommer vi! Keeperdrakta var ikke ille da, og forhåpentligvis får vi ei heftig oransje tredjedrakt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja faen, kors av alle ting. Den så jeg ikke før. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) #nufc Williamson broke forearm in training http://twitter.com/#!/lee_ryder/status/66110038888038401 Kjipt om dette stemmer, noe det mest sannsynelig gjør. Endret 5. mai 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Æsj, da mister han jo resten av sesongen da Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Og da var det bekreftet: http://www.nufc.co.uk/articles/20110505/williamson-blow-for-united_2281670_2353310 Er jo så forbanna typisk. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heia newcastle brown ale på drakta igjen!! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ga den drakten med 9 - Shearer bakpå til fattern til jul Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 We really don’t know what’s happening with the Newcastle players these last couple of months, but news is coming through that Kevin Nolan is out for the rest of the season. http://www.nufcblog.com/2011/05/12/more-injuries-as-kevin-nolan-out-for-the-season/ Laget er jo sikret PL-spill neste år, men kjipt uansett. Får håpe det blir et par unggutter i de to siste matchene da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ah, kjipt. Hvem kommer inn i stede for Nolan tror dere? Barton kaptein da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hadde rula max å fått sett Michael Richardson i aksjon, men tviler, og Vučkić er vel fremdeles skadet. Men blir sikkert Barton sentralt og inn på Raylor på høyre kant. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dere som har peiling, hva sier dere? Sam Allardyce eller Chris Hughton? Svær poll oppe på West Ham forumene, og der diskuteres det fram og tilbake hvem vi ønsker som manager neste sesong. De to nevnte har masse meninger rundt seg, og kritikerne til Hughton sier at en stor grunn til at han gjorde det bra i Newcastle var at han hadde en PL squad i Championship og at han derfor ikke har den nødvendige erfaringen. Jeg er helt klart i Chris Hughton campen, og ser på han som den perfekte manager for West Ham. Jeg tror en stor grunn til at Newcastle beholdt sine spillere, var p.g.a Hughton, noe som hvertfall virker sannsynlig utifra dette intervjuet: http://www.youtube.com/watch?v=W6JAsXZPyTE Barton har vel hatt både Big Sam og Hughton, og jeg er ganske sikker på hvem han selv ville valgt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå