Mr. Bojangles Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hei Tenkte meg nye sommerfelger, og sette vinterdekk på Azev-felgene. Vil helst ha noe rimelig, evt. brukt. Har lyst på 944-felger (vet at originalen må ha noen svindyre adapterplater) og felgene ligger ganske høyt i pris, derfor leter jeg etter replica-felger, eller noe a la Schmidt TH-line (men disse blir fryktelig dyre igjen). :/ Tenker sånn 10 000-ish med felger og dekk, men som sagt: gjerne brukt. Vurderer også å bestille fra Tyskland. Tenker 7,5-8x16 med 195/45-16. Evt. 15x8. Endret 30. juli 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva skal felgene sitte på? Golfen?Eller er den bytta i en Porsche ? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 De skal nok på Golfen, hvis jeg ikke selger. Så boltsirkel bør helst være 4x100. Porsche-felgene er vel 5x130 mener jeg, men H&R har adapterplater. Porsche ja, det er drømmen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 De skal nok på Golfen, hvis jeg ikke selger. Så boltsirkel bør helst være 4x100. Porsche-felgene er vel 5x130 mener jeg, men H&R har adapterplater. Porsche ja, det er drømmen. Det er derfor du starter med felgene :!: Så har du litt Porsche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå