Slugge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 er i "my countri #1" lobbyen jeg... venter litt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 det tok ikke helt av her.. detb ble 2 sider. men vi hadde det gøy med spillinga alikevell Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) det tok ikke helt av her.. detb ble 2 sider. men vi hadde det gøy med spillinga alikevell Enig. Det ble vel heller en liten fiasko spør du meg... Men det kommer flere kvelder nå når høsten kommer!! Ble litt mye fotball og Whiskey i natt kan man si Genialt navn forresten! Endret 3. august 2008 av Thorvaldo Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble aldri noe posting her for meg, men spilte mye burnout med mnorm i går.. og det var artig Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 thorvaldo få høre, hvem ble knust i fifa08 igjen? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 thorvaldo få høre, hvem ble knust i fifa08 igjen? Hahaha dummeste jeg har hørt! Gikk vel på et tap, men du drev å disconnecta hver gang jeg ledet jo Kødda jeg Sluggis men jeg ble kald når du fikk dama besøk å varme deg på vettu Vi får vel ta en rematch snart igjen? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg er med, har praccet og nå har jeg spillt mange online kamper uten å disce, så sikker på at d ikke var du som disca? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg er med, har praccet og nå har jeg spillt mange online kamper uten å disce, så sikker på at d ikke var du som disca? Kan jo hende at det var meg, men jeg har ikke noen spes problemer med og spille online. Men som sagt så kan det jo hende det var meg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå