Thorvaldo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja er det noen som er klare? Usikker på spill så det er vel bare å ta en runde med det folket har lyst til. Håper noen er klare. Det er ihverall jeg Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Rockband kveld hos en kamerat til helga Med pils ofc Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Blir vel en ensom pizza på meg og en is jeg har oppdaget fra Haengen Dasz som er ekstremt god. Ja og så Metal Gear Online selvfølgelig da Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Blir vel en ensom pizza på meg og en is jeg har oppdaget fra Haengen Dasz som er ekstremt god. Ja og så Metal Gear Online selvfølgelig da Får nok ny router til helgen, så mye online på meg også ^^ Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 He he. Alt går.... Gjelder vel bare å ha det morro Lenke til kommentar
Jext Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Blir med jeg om jeg har noen av spillene som folk vil spille. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Parkert kona i en annen by og tenker å benke meg foran PS3en. Har ikke helt funnet ut hvilket spill som skal til pers. Har lyst til å runde Uncharted igjen, men det får nesten vente til trofeene kommer. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Hadde vært kult å få med litt flere folk her da!! Er klar fra ca 22, må få med meg at FFK grusær VIF igjen + Solskjær kampen Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hadde vært kult å få med litt flere folk her da!! Er klar fra ca 22, må få med meg at FFK grusær VIF igjen + Solskjær kampen Ikke vær så sikker på det a;) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hadde vært kult å få med litt flere folk her da!! Er klar fra ca 22, må få med meg at FFK grusær VIF igjen + Solskjær kampen Etter at VIF griser FFK nedover på tabellen der de hører hjemme tenkte jeg kanskje jeg skulle kjøpe Siren: Blood Curse og se hva all the fuzz is about! Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hadde vært kult å få med litt flere folk her da!! Er klar fra ca 22, må få med meg at FFK grusær VIF igjen + Solskjær kampen Etter at VIF griser FFK nedover på tabellen der de hører hjemme tenkte jeg kanskje jeg skulle kjøpe Siren: Blood Curse og se hva all the fuzz is about! Dummeste jeg har hørt. Først denger vi enga å tar poenga, så kan jeg godt denge deg i FIFA senere Muahahahaha Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Klart, at dersom du kjøper fifa til meg kan jeg gå med på det! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Vil ikke fortsette fotballkrigen (nok med fanboykrigen), så jeg skifter emne Har tenkt til å ha en full spillhelg, faktisk, som har vært planlagt lenge. Starter snart, og vi skal spille Motorstorm, Resistance, CoD4, MGS4, og litt til, om vi har lyst. Endret 2. august 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Søren, bestilte meg motorstorm for to dager siden, hadde håpet det skulle komme i dag! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Klare for spillkveld \m pils på lørdag? JA! men hvor? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Har ikke motorstorm men har Resistance, CoD4, MGS4. Add hverandre og skriv "Gamer.no" i kommentar feltet, så er det lettere å skjønne hvem som har lyst til å være med i kveld. Kunne tenkt meg litt FIFA hvis flertallet vil det, ellers er jeg klar for alle spill i min samling. Er utrolig lenge sia jeg har spilt online så er nok litt noob igjen ja.... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg er med på fifa, add meg @ Slugge Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 jeg er med på fifa, add meg @ Slugge Den er grei... Skal bare få med meg VIF - FFK.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå