Eirik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Burde definere 'sengeliggende' < Har for mye som skulle vært gjort v Liker ikke liste-pop Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ^ Word! < Spiser en ufyselig tørr brødskive V Spiser ferskt brød til frokost. Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ^ Spiste ferskt brød, mamma bakte i natt < Har samf uten lærer v Liker ferske morrabrød Endret 4. mai 2009 av opar Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ^ Helt rett - på den annen side, liker ikke alle ferskt morrabrød? < Fikk ikke sove og fikk mareritt -.- v Har ikke hatt mareritt på lenge Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ^ Korrekt < Fine drømmer v Våte drømmer. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ^ Husker ikke drømmene mine, men det er sikkert noe ala det. < Fikk igrunn en ganske tilfeldig tanke om at jeg må få kjøpt en gul badeand. v Snuser ikke. Endret 4. mai 2009 av Såpeskum Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ^ Selvfølgelig ikke! < Har en prell i kjeften. v Nikotinvrak Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ^Selvfølgelig ikke Er ikke gammel nok og har ikke lyst på < /want fri fra skolen og ikke lav måloppnåelse på tentamen v sovevrak <Foo fighters Endret 4. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ^ Du skulle bare visst hvor rett du har :S < Burde lære seg at å legge seg klokken 3 på natta slettes ikke er bra. v Syns det å legge seg 3 på natta er helt greit. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Så absolut! Så lenge det er natt til fredag eller søndag så er jeg lett med på den! < Lurer på hva han skal lage til middag i dag.. v Gir meg en god idè til middagsmaten :-) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^pita-pizza x3 < suuuuuulllttteeennn v skulket skolen/jobben i dag Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Er sulten < Jeg er sulten og... Veldig v Liker å hoppe Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ old-school hw-tard(litt) < par timer sultenere ARRRGGGHHHh v redd for meg og går derfor en tur på kjøkkenet for å lage meg noe godt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^Teh stommack is rumling <Over middels i elevinstruksjon er gøy v Skolen er ikke over Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Den er ikke det, nei. Automatiseringsfag < Nettopp spist 3 brødskiver med svartpølse v Orket ikke skole Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Tar feil < Har vært på skolen siden klokka 8 og skal være her til halv fire. v Går ikke på skolen lenger... Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Sitter på skolen nå < Har vært våken i 28 timer x_x v Har spist for mindre enn en time siden Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Har rett < Ostebriks Mmmmm... v Er mest fan av vanlig brød Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Må være tankeleser. < Chillern med musikk. v Hører på musikk nå. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ^ Leste dette mens jeg var på bunnen av Itunes listen min, så nei:P < Hører på musikk NÅ v Hører på Pink Floyd akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå