Kessler Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Har rett ja < foretrekker Coca-Cola v foretrekker Pepsi-Cola framfor Coca-Cola Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Riktig, men tar inn berre små mengder av gangen. > Liker nynorsk betre enn bokmål. v Hater nynorsk Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^Nope <Har nynorsk som hovudmål v Har ikkje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Riktig < Elsker Michael Jackson v Hater han? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^Både og < Jævlig god som barn, liker ikke nå v enig? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Helt enig. < Hører enda på Jackson 5 og noen av MJ sangene. v Hører ikke på dem. Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ riktig < skal ut å sykle på landeveissykkelen, selv om jeg ikke burde med tanke på kne'et v er ikke aktiv syklist Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Feil, jeg sykler minst 4km hver dag! < Blah Blah v Er også lei av å måtte finne ting om seg selv Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Feil < Liker å finne på ting om seg selv fordi han ikke har postet så mange poster her. v tror at bladene rundt en løvetann er rucola Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Tar feil < Vet fra barndommen av at rucola er bedre enn løvetannblader v Liker å spise snegler Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Ikke Satan om jeg gjør. < Spiser heller min egen hånd v Bor ikke i Rogaland Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ Tippet riktig. (Bor i Møre og Romsdal) < Drikker nesten aldri brus v Har kuk eller fitte Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^ TG-deltager < Meget trøtt v Er mann eller kvinne Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Er mann < Ser lite frem til skoledag i morgen V Ser frem til morgendagen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Har litt rett; en ny dag er en ny opplevelse < Har ikke så mye imot skolen, egentlig. v Hater skolen Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Du er god! < Ska se film. v Trøtt Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Litt rett. < Skal snart legge seg v Syns det er for tidlig å legge seg 10, regardless at det er skole i morgen Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Enig < Vurderer å legge seg tidlig i dag han også. V Liker å sitte lenge oppe, selv om skolen/jobben venter mandag morgen Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ Vanligvis... < I dag skal jeg legge meg tidlig fordi jeg må være kvikk til svømmingen, og jeg har døgnet, så jeg er passe trøtt. v Skal være LENGE oppe i dag/natt/kveld Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ^ La seg tidlig. < Legger seg nå. v har vært sengeliggende idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå