tommentmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ har på seg gullklokke < kan ikke telle til 10 op spansk v er naturlig blond Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ^ haha, kan ikke telle til 10 på spansk < mørk blond, takk! Kan for øvrig telle til ti på spansk.. v spiser buser Endret 4. august 2008 av This is David Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 ^ kan telle til 10 på spansk < kan telle til 10 på japansk v kan telle til 10 på urdu Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ har hatt spansk på skolen før < spiser ikke buser v liker ikke trance Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Har helt rett. < Syns That 70's show er morsomt. v Liker ikke raspeballer Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Tar feil < Liker alt av mat untatt hassel-nøtter og selleristang v Liker å ha sagflis i rompa Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 å~ som jeg savner å ha sagflis i rompa... ^ liker pink floyd? < lagde denne laken v hater denne leken=Þ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Tar feil < Elsker den (L) v Ville ikkje hatt noke i mot å få den (du veit kva eg meiner) i dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Har tilsynelatende bra musikksmak. < Vet ikke hva xersess mener. Føler meg dum. v Føler seg dum. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Føler seg dum < Føler seg dum v Bør finne på no annet for denne var kjedelig Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 ^ mangler meg på msn < løp inn i vegg i går v driver å spiser seg selv nå Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Legger meg til på MSN < Mmm, finger? v Heter Aria-Sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 ^ klarte å forutse at jeg vil svare=Þ < har jo ikke din msn da, silly=Þ v kommer til å skrive en msn adresse. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Ofc gjør jeg det! < Kunne ikke la være! [email protected]!!! v Sier takktakk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Gadd ikkje < Gadd v Gawd. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Har gått tom for ideer. < Innehar ikke altfor mange gode ideer selv. v Har ikke gleden av å kjenne meg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Trur eg har gått tom for ideer. < Bruker tanntråd v Trudde verden var større enn sola til han var 4,5 år gamal. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Har kul avatar < Har vært på VinjeRock og hatt det kjempegøy! v Har sikkert ikke såå kul avatar Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^Har også kul avatar < Har ikke såå kul avatar, nei. vHar heller ikke en kul avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå