Husam Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ^ Fant på middagen min for i morgen < Er tross alt mett v fremtidig verdenshersker Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ^ Stemmer < Er glad i natten v Kunne ønske han/ho var meg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 ^ liker å løpe i ring < se nettopp geass O.o v har ikke fått med seg latest ep enda, selv om den gikk på tv i japan for sånn 15t sia..=Þ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ bruker mer japansk enn norsk på forumet. < anar ikkje kva geass er, og tvilar på at eg går glipp av så forferdeleg mykje. v bør leggje seg no. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ^ Sir, YES Sir! < Trøtt. v Også trøtt. 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです 私はキラです Endret 4. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Sover sikkert nå, heldigvotten < er tidlig oppe for å dra på jobb v går på sosialen, trenger ikke jobbe Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ feil, eg jobber heile tida, foruten når eg studerar =/ < er ganske sulten, ferdig på jobb klokka 7, men vurderer å lage meg ein "Fjordland" på jobben. v kan velje kva Fjordland eg skal ete, men eg tvilar på at du er online no. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ skal spise Fjordland cabaret i aspic < rakk nok ikke å anbefale frokosten til aspic i dag, men håper han vil vurdere det til middag i stedet v er ikke spesielt interessert i frimerkesamling Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ har helt rett ! < sitter på jobb v er ikke særlig flink til ord deling Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ jobber med noe kjedelig < mester i orddeling og gramatikk generelt v holder med Brann Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ bør tvangsinnlegges < liker ikke fotball i det hele tatt v har på seg G-streng Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Tar feil < Går kommando v Er naken Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ tror alle er kledd som hanselv < er fullt påkledd og syk v er også syk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Tar feil < Er alltid ironisk v min fremtidige kjæreste Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ^ stemmer nok det < prøver å huske om tsuki brukte "watashi" eller "boku" (karen over skrev 私はキラです) v klarer ikke lese hva han karen skrev Endret 4. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ^ Postet før meg < Bruker briller v Har mange innlegg Endret 4. august 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ har ikke mange innlegg < har litt mange v har to bein Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Jepp og to hender < Må ut med hundene v Liker ikkje fisk Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ^ tar feil < liker fisk v er vegeterianer Endret 4. august 2008 av tommentmn Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Eg lukter fantastisk < Går ut med hundene snart v Kan telle til 10 på spansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå