AIDSface Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^ har helt rett < kjeder seg som sagt v hører på musikk Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^ Korrekt-o. < Hører på DBSK~ v Ikke veldig interessert i Asiatisk musikk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^ Hører på noe jeg ikke aner hva er < har ihvertfall litt herlig asiatisk pop/rockmusikk på dataen som variasjon v storfan av Queen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^Svarte meg ikke i da jeg spurte om noe i en av fotballtrådene for 2 dager siden. <Er ikke storfan av Queen, men de har noen kule låter. VStår Pink Floyd i signaturen. Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^ tår feil < er storfan av in flames og slipknot v liker samme musikk som meg ? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ^ deler nok IKKE min musikksmak < overså sannsynligvis et av brunos innlegg i Brann-tråden jeg ikke har giddet å besøke no særlig siden Depor-skuffelsen. v trist og lei Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ^ Er en FotballGeek som tar feil av meg -_- < Er sliten etter fotballtrening v Drikker brus og hører på musikk? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ^har rett om musikk men ikkje om brus < lurer på om han skal ta seg ein brus allikavel v har og lyst på brus? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ Virker som ein luring med den avataren der. < Har ikkje lyst på brus. v Digger Radiohead. Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ tar feil < digger ikke radiohead v digger heller ikke radiohead Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ Har kult nick. < Digger Radiohead veldig. v Har ikke hørt om Radiohead. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ synes radiohead er kult, selv om det ikke er så kult som folk skal ha det til å være < synes ikke iNtoxicatioN har noe kult nick, men bilde derimot v må på do! veldig Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ liker in flames <3 < liker in flames <3 v liker in flames ? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ Har eit plagsomt nick. < Digger ikkje In Flames. v Er elendig til å sy. Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ har ikke bedre nick selv < vet at jeg har et dårlig nick v kjeder seg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ Har helt rett < Logger ut av forumet.. v Er en jente under 18 Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ er kåt på jenter under 18 < er en gutt på 17 v er over 18 Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ Nopes. < A Style, Baby~ v Er trøtt. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ^ er kinesisk/japansk/koreansk < er ikke så trøtt som han var i forige uke ... v synes jeg er wierd Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ^ tar feil.. har bra musikksmak < er på skolen v går ikke på skole lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå