~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ har så rett, så rett. akk. < pretentious fool v er hemmelig forelsket i sin onkel som bor på landet Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 ^ heter ei frans < har ikke noen onkel som bor på landet, men ville vært forelska i han hvis jeg hadde v liker å løpe i ring Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ Forteller fakta. < Løper i ring all day long. v Har lyst å være med å løpe i ring med meg. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ løper alt for fort < klarer ikke å holde følge, sakker akterut og besvimer av utmattelse v tar over plassen til < i løpet og tar igjen ^ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ ser jeg tar igjen xersexx < tar igjen xersexx v heier på meg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 ^ tar feil! xersexx ftw!! < ber xersexx stå på! v spiller wario land nå med rockman 9 sang i bakgrunnen fordi han hater lydene til wario og rockman 9 promo themen er noe av de kuleste i verden...! det der passer iallefall 100% med hva jeg gjør=Þ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ rett på wario-delen < ser på columbo uten lyd v er solbrent i nakken pga. han/hun har badet så mye i det siste Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^Tar fullstendig feil < Er solbrent i hele trynet v har en gullfisk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ Har nok ingen gullfisk < Er sulten og gleder seg til middag v Er ikke over 18år Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ Liker ulv < Gleder seg også delvis til middag v Har aldri posta eit bilde i RPP Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^Burde ta over for de tvilsomme spåkonene i daglbla' < Har spilst og er mett. V har nettop spillt. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ burde ta patent på verbet "å spilse" < har nettop spilt, og skal spille mer (gitar!) v burde virkelig legge seg! Lenke til kommentar
S7YL4 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ Har spilleproblemer < Har ikke vox i håret v Kan ikke svømme Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ =o < Men er ein jævel på å vasse! v Tar ikkje ironi'en min. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ^ He so HIIIIIIIiIIiIGH, right above me. Tar du ironien? < Vill ha sex NÅ! v Har en ruter som funker. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) ^ er kåt. < kysset en jente, og det gikk dårlig. v er homo. Endret 1. august 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ^ sliter tydeligvis med damene. < er ikke homo. v er fra nå av min bitre fiende. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ^ liker meg ikke < burde ha sovet v trenger en klem Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ^ du får klem fra "dama" mi < dama mi er tydeligvis ikke dama mi v tenker ikke klart Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ^ Du har rett, eg jobber nattskift og går meir eller mindre i ørska atm. I tillegg har eg ein køyretur på rundt 45 minuttar foran meg når nattskiftet slutter klokka 7. GG < Gleder seg til å kome heim i ei deilig seng. v Har ikkje jobba i sommarferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå