Thatssomebaadnews Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ har stilig avatar < er trøtt, lei, sulten og vil hjem! v Vil også hjem Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ Has right! < Var så utrolig klar for å gå hjem før denne økta, sendte melding til kammeraten min og spurte om vi skulle gå sammen til bussen.... Han skulle ha en økt til, og minte meg på at det skulle jeg og! v Synes synd på meg! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ stakkars fyr < har ryddet å vasket hele huset idag v synes synd på folk som er fjorten år må shine huset fordi de forsåv seg å ikke gidda dra på skolen for da hadde de bare rukket en økt å så måtte dra hjem igjenn Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ Tror jeg eier medlidenhet! < Har ikke empati! v Synes synd på MEG! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ synes ikke synn på deg < synes is er godt v er sexy Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) ^ Synes jeg er sexy! < Takker og bukker! v Er om mulig enda mer sexy! Mest sannsynlig også et tog som liker is! Endret 11. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
bethen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ Er mer sexy enn meg! < Leser om "Big Bang" forsøket! v Tror at "Big Bang" forsøket vil føre til jorda undergang! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ Tror jeg ikke har fulgt med! < Vet at BigBang eksperimentet ikke har fått jorda til å gå under, og siden det ikke gjorde det ved boot, så vil det ikke gjøre det i fremtiden heller! v Har ikke peiling! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) ^ Har i alle fall ikke peiling. Bootingen og første test var og sende partikler EN vei. I Oktober sender de begge veiene for og kollidere, det er DA BigBang teorier og Higgs partikkler skal bevises. < Har kjøpt Kujern i tilfelle dette forsøket går til helvette og det åpnes en portal til en Alien verden slik at HeadCrabs kommer og angriper oss. Jeg skal gå Gordon Freeman på headcrabsene. v Har peiling. Her er Kujernet klart: (ikke hos meg) Endret 11. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ^ Er forberedt! < Forventer å få se et par Headcrabs krype inn på rommet! v Tar med seg Headcrabs på supermarket-day! Headcrabs Lenke til kommentar
cappi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^mhm <kjede seg v lokte rart Lenke til kommentar
zpug Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ lokte rarere enn meg < har lekse som skal gjøres v er ni år Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Gjer lekser i helgen. < Er 17 år, takk. v Digger Jaga Jazzist. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Minner meg på at jeg må levere leksa mi! < Hadde visst en lekse han måtte levere! v Er ferdig på skolen! Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Hadde ikke skole idag < Spiser pizza v Er misunnelig. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Tror jeg er misunnelig fordi han spiser pizza! < Har nettopp spist pizza! v Vet ikke hva pizza er! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ har også spist pizza < har spist deilig pizza for noen timer siden, så han vet nok hva pizza er v har ikke spist pizza idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Lyver < Har spist hjemmelaget pizza v har korte hår på hodet! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ har nesten 1337 innlegg < veit ikke hva jeg skal finne på v har svette sokker Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^Kjeder seg! < Hadde svette sokker, og tok dem faktisk av seg ista! v Synes også Jan Thomas er en skikkelig tulling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå