~ David ~ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ feiret nylig 200innleggsjubileet for denne tråden < spiser lunsj, brødskive med kalverullade og majones v liker majones særdeles godt Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^er mett <er sulten vhar lyst på is Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 ^ grønn < trøtt v sulten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Skal spise lunsj snart ? < Sulten ! v nettopp våknet Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ må se å få seg noe å spise < har vært våken siden 05.30 i dag v spiser seigmenn med kniv og gaffel Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^gleder seg til å komme hjem <skal dra på butikken nå v kjeder seg Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ kjøpte sjokolade < har lite å gjøre v puster nå med manuell kontroll Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^burde lage litt deilig middag <kjøpte poteter, gulrøtter, paprika og maskinoppvaskpulver..(ikke sjokolade nei) v slipper å lage middag selv... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Jepp, i nesten 19 år har eg sluppet å lage middag sjølv. I morgon derimot, flyttar eg på hybel. Så frå då av blir det roting med pannene! < Får kanskje solgt bilen v slipper å reformatere familiepc'n, fordi storebroren har vore innpå snusk. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^Gleder seg til å slippe storebror som driver å ødelegger ting <har ingen brødre v er glad for at det snart er helg.. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^Har helt rett for da skal pappa gifte seg og jeg skal danse Hiphop foran 3000 mennesker på torgallmenningen i by'n!! <Liker å skryte av det v Syntes det er teit at jeg skryter av det... Lenke til kommentar
Axcel Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Har helt rett, ER teit. < Gleder meg til skolen begynner igjen. v Nestemann kaller meg nerd... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Nerd! (jk!) < Skal begynne på Stockholms Universitet, og gleder seg i grunn også til semesterstart! v Er begeistret over dyr med pels Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Er korrekt < Nettopp formatert PC v Trenger seg en tur ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Tek feil siden det regnar < Gled seg til å kjøpa ny maskin v Hatar sol Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ Har feil. < Trøtt pga. jobben. v Liker jakt. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^Feil fordi det er teit <Skal sitte her hele natta! vHar også lyst til det! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 ^ 100% korrekt! < Vil sitte her hele natta, men kjenner at jeg er såpass trøtt at det ikke går v Har en mirakelkur mot trøtthet! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ^ Amfetamin < Brisen. 'kinkykinky' v Har ein blå fallskjerm Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ^ har ikke noe særlig til overs for Green Floyd < fant en blå fallskjerm i kottet, hvor kom den fra? Woohoo, blå fallskjerm har jeg alltid ønsket meg! v spiser biff med skje og gaffel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå