offshore11 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hei.. har fått inntrykk av at det er umulig å få seg jobb offshore for tiden selv om jeg er elektrikker og har alle kursene. så jeg lurte på om dere vet om noen on/offshore firmaer? som leier seg ut til rigger? la foresten ut et innlegg om at jeg gir 20000 til den som skaffer meg jobb, men den forsvant vist:S mvh stian jørgensen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 e har fått tilbud om lærling plass i yit som on off shore eletriker Lenke til kommentar
offshore11 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 e har fått tilbud om lærling plass i yit som on off shore eletrikerhvilke utdannelse har du fra før da? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 gikk på grunnkurs skal gå elenergi så skipselektronik Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 så vidt jeg veit så driver AFgruppen med no on/offshore greier, er jo bare å ta en titt på nettsida etter informasjon www.afgruppen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå