Gå til innhold

Ny telefon, hvilken ? [løst]

Anbefalte innlegg

jeg var på denne siden http://www.tek.no/finn/mobil og prøvde å finne meg mobil. kom fram til denne da; sony Ericsson K850i, http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...4646/konklusjon

er litt usikker på mobilen. kjøpte ny mobil for 2 og en halv månde siden ca og det var en nokia 3500 classic. noen få uker etter ble skjermen knust. dro på butikken jeg kjøpte den og jeg hadde ikke forsikring på den så fikk ikke fikset det nei. så jeg må ha NY tlf. men er litt usikker på den sonyu ericsson K850i. er det noen som har erfaringen med den, bra/dårlig ?

jeg bruker mobilen til: musikk, bilder, tar bilder så må ha bra kamera og mye minne ca 1 gb minne da.

takker for svar. skriv gjerne litt om mobilen du nevner hviss du har erfaringer med den.

bor i bodø, hvor i bodø eller på nettet kan jeg kjøpe mobilen ? skal kunn ha tlf. ikke noe annet. har simkort som jeg skal sette i tlf. har kontantkort tlf :p

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal prøve å formulere et spm her, håper alle skjønner.

jeg har telenor, kontantkort. pappa har telenor med et abbonemang(husker ikke hvilket)

jeg tenkte at hvis han kjøper tlf på nettet for meg så får han den jo billigere siden han har abonemang. men hvis han da kjøper den blir tlf låst til hans nr og da kan jeg ikke bruke mitt simkort i tlf ?

Lenke til kommentar
skal prøve å formulere et spm her, håper alle skjønner.

jeg har telenor, kontantkort. pappa har telenor med et abbonemang(husker ikke hvilket)

jeg tenkte at hvis han kjøper tlf på nettet for meg så får han den jo billigere siden han har abonemang. men hvis han da kjøper den blir tlf låst til hans nr og da kan jeg ikke bruke mitt simkort i tlf ?

enn mobil blir aldri låst til abonomang/nummer... bare operatør... er ganske sikker på dette, så bare skyt meg hvist jeg tar feil;D

Lenke til kommentar
ja det er 5 megapixel kamera :p

så hvis jeg får pappa til å kjøpe tlf så kan jeg bruke den fordet om jeg har kontantkort ?

ja... aslå... du kjøper enn mobil, med abonomang, og du har hatt enn annen mobil med samme operatør før du kjøpte denne, så skal det jo ikke vær noen problem å bruke den gamle... i tilfelle den nye streiker... far din tar den gamle... og du tar den nye? men vist dette ikke stemmer fins det jo angrerett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...