oslo121 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hey vurderer å kjøpe meg en iphone. kan jeg bruke midt gammle telefonabonement eller må jeg kjøpe iphone med nytt abonement? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du må mest sannsynlig videreføre abm ditt til hva iphone har siden det er abm laget for den mobilen. så du vil få plusset på den måneds tiden til det abm du alt har. Vis du har 4 måneder igjen så vil du få 16 måneder vis du kjøper iphone ivertfall sånn det er med andre. Du kan selvsagt få beholde ditt gamle nr vis du overfører det til det nye abm vil jeg tro med mindre du ønsker nytt nr da. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Man kan ikke videreføre abb. sitt før det kun er 1 mnd igjen av bindingstiden. Dette gjelder NetCom. Jeg vet ikke hvilken abb. du har fra før av, men det du kan gjøre er å kjøpe iPhone med det billigste abb. Ikke noe videreføring av ditt eksisterende abb. altså. Du vil da ha to abb. Så, etter at du har kjøpt iPhone, så sier du opp iPhone abb. Og så kan du bruke det abb. du har nå. Totalpris for iPhone uten abb, inkl. bruddgebyr og første mnd er ca. 4300,- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har gjort akkurat som du foreslår, Steffen. Skal si opp iTalk abonnementet så snart jeg har brukt litt av de 100 meldingene, 100 ringeminuttene eller 100mb som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå