Gjest Harley Quinn Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ettersom min søte laptop tok livet av seg selv når det gjaldt wrath of lick king og denne stasjonære ikke greier the sims en gang så skjønner jeg at jeg må skaffe meg noe nytt.. Men, meg og pc deler vel ikke så veldig gode venner når det gjelder å skjønne hva som er bra av diverse kort, deler som passer sammen o.s.v. Jeg har ikke så veldig store krav til pc'en ettersom den kommer til å bli brukt til world of warcraft, sims og normalt pc bruk (internett, msn). Om det er en hel pc eller deler som må bygges sammen har ikke noe og si ettersom jeg kan få hjelp til å bygge den sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 gi en budsjett pris hva du ønsker ut av pc-en Er det noe spessielt du vil ha i den? Intel, AMD, Nvidia, ATI? trenger du trådløst kort til den? noe spessielt du trenger ? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Som nevnt, eneste jeg ønsker av pc'en er at den kan spille wow, the sims 2 og kan brukes til normalt bruk (internett, msn). Ingen ønsker om hva som skal være i den, så lenge den funker så er jeg fornøyd, merker og hva som er hva er ting jeg absolutt ikke tenker over. Trådløst trenger jeg heller ikke. Og når det gjelder pris hadde vel 5-6000 vært greit, helst under om mulig. Hadde det ikke vært for at elkjøp er dritkjipe når det gjelder service så kunne jeg like greit gått og kjøpt meg en der. Eneste ønske jeg har er XP, men det har jeg gitt opp å prøve å finne Endret 30. juli 2008 av AnnChristin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 hva med noe sånt? da får du den ferdig bygd og alt pluss langvarig garanti Komplett i05 gamer! Kan jo fungere veldig greit til ditt bruk så bare fjerner du noe vis du ikke helt trenger det, eller velger noe kraftigere vis du trenger det. Enkelt og greit egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå