~ David ~ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes virkelig MS burde hive seg på håndholdt-markedet! Tenk så genialt å spille multiplayer på farta med XBL sitt uovertrufne onlinetilbud! Og sanke achievements som automatisk blir lastet opp til profilen sin, drømme.. Me want.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det har jeg drømt om flere ganger også... Hadde en.. eh... "Xbox portable" kommet ut, hadde jeg kjøpt den på flekken uten å tvile et sekund. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Halo, Gears, Forza og CoD på farten - med to analoge stikker, hadde virkelig vært noe! Med ett godt UI og god Live integrering, samt synkronisering av savegames evt. muligheten til å bruke den som en 360 kontroll hadde vært morsomme ting alle sammen. Håper MS slenger seg på håndholdt, selv om det ikke blir en egen konsoll. Bare Xbox på Zune eller Windows Mobile hadde vært en god start! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, laland vi kan jo drømme Hva med at man kunne bruke Xbo 360 spillene i den håndholdte. Så slipper man å kjøpe dobbelt opp. Den blir kanskje litt stor da, men vi husker jo hvordan det var å drasse på en Walkman, var jo ikke noe problem det! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 De har jo Zune. Det finnes faktisk spill til det også, men jeg vet ikke om det er bare homebrew eller offisielle spill også... Du kan ihvertfall programmere spill til den ved hjelp av XNA. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 En bærbar Xbox hadde vært genialt da Med teknologi som Intel Atom ol. burde det vel være mulig å lage en bærbar Xbox på størrelse med Nintendo DS? Trenger jo ikke like bra grafikk som på stasjonær Xbox, men bedre grafikk enn PSP hadde jo vært knall Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Vi får håpe de rette personene i MS leser denne tråden. Tviler ikke på at vi kan få se det en gang i fremtiden! (Seff ikke pga at noen leser denne tråden da ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Meh, jeg klarer å styre min entusiasme. Eier en Nintendo DS Lite som kun brukes når jeg er ute å flyr eller på andre lange reiser, til vanlig ligger den og samler støv. Microsoft har ikke verdens beste designere, så tror ikke deres konsoll ville vært så spennende som Nintendo DS eller så sleak som Sony PSP. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tror nok MS bør fortsette å konsentrere seg om at xbox 360 skal slå PS3 denne generasjonen, å skulle konkurere med PSP og DS blir nok utrolig vanskelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Etter å sett denne tråden måtte jeg bare prøve meg på å lage en XboxMobile i SketchUP. Er ikke ferdig, men hva synes dere så langt? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den var litt artig. Litt små knapper, kanskje? Ser kanskje for meg at den blir formet noe som håndkontrollen? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Så egentlig bra ut den der, lignet kanskje litt mye på PSP, hva med analoge stikker som de er på xbox kontrollen. Altså de stikker litt ut? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Virtual Xboy Et par vanlige solbriller (med to skjermer inni) connecta med Xbox 360 kontrolleren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har gitt den såpass "lave" stikker, slik at det skal være mulig å ha den i lomma uten at de blir ødelagte. Samme med formen, tviler på at en Xbox-kontroll er så digg å gå rundt med i lomma. Sånn størrelsemessig er den på størrelse med den gamle Nintendo DS-typen, bare tynnere. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Kult! Nå er vi i gang Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har fikset litt mer på "Xbox Mobile" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hva med en av disse? ^^ Litt mer håndholdt: Endret 1. august 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den siste som øyvind postet = perfekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Prøvde ikkje MS seg for ei tid tilbake på ein handhaldt? Meiner å hugse det. Det er nok eit vanskelegare marked enn konsollmarkedet, dei vil kanskje bruke litt tid på å utvikle noko som faktisk kan konkurrere med DS som i dag er suveren. Samtidig har det mykje med aldersgruppa å gjere. Handhaldtmarkedet er primært for dei på barne- og ungdomsskulen, etter den tid trur eg det går drastisk nedover. På Xbox finn du for det meste spel mynta på ungdommar og vaksne, mens Nintendo har det beste utvalet for barn, difor blir og DS vinnaren på markedet. Skal nokon være ein konkurrent må det kome fleire spel for barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå