Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB wlan dongle gjør at pcen kræsjer

Anbefalte innlegg

Etter at jeg flytta og satte opp igjen pcen min, begynte den å kræsje ca 5 minuttter etter oppstart. Prøvde litt forskjellig, og fant til slutt ut at det var USB wlan donglen som stod bak. I hvertfall fungerer pcen fint nå når den er ute.

Hva kan dette skyldes, og hvordan kan jeg fikse det? det er ingenting som tilsier at hverken pc eller usb dongle har fått seg noe skade under flytting. Pcen fungerer fint også med nett (kablet), og usb donglen virker på andre pcer uten noe kjas. Hvorfor er de to blitt uvenner hjemme hos meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jepp dataen din kalte usb wland koblingen slemme navn hehe.

Har du husket og innstalere driverne?

prøv og koble usb donglen til en annen usb inngang og se om det gjør noe forskjell.

Det har fikset problemer for folk før.

sjekk at alle tingene i pc-en sitter skikkelig fast.

Lenke til kommentar
Har du husket og innstalere driverne?

prøv og koble usb donglen til en annen usb inngang og se om det gjør noe forskjell.

Det har fikset problemer for folk før.

sjekk at alle tingene i pc-en sitter skikkelig fast.

Driverene er nok ok ja, for wlan funket fint helt til pcen kræsja. Men godt poeng det med andre usbinnganger, det kan jeg jo prøve. Evt avinstallere or installere drivere på nytt (om det kan ha noen virkning).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

kan alltids hende en ny innstalering av driverne hjelper, har pleid og fikse mine problemmer når jeg ikke fant noen annen utvei. husk og reboot mellom hver gang du avinstallerer eller installerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...