Gå til innhold

ipod backup image elsn?

Anbefalte innlegg

den sensitive runde menyvelgedingsen på min ipod nano har sluttet å fungera.

Dette resulterer i at eg har ein heilt ubrukeleg ipod (nesten), kan ikkje spela musikk frå den.

Eg tenker eg må levera den inn til reperasjon hos elkjøp.

MEN.

Eg har jobba veldig med den, alt er perfekt innstilt (rating på sangar, sanglister etc) og er ikkje synkronisert frå 1 pc (kan dermed ikkje bare lasta alt inn igjen), men frå fleire pc-ar, fleire som eg ikkje har tilgang til atm.

Finnes det ein måte å lagra all informasjonen min frå ipoden min, slik at om elkjøp må sletta det/gi meg ein ny, så kan eg iallefall få det tilbake akkurat slik som eg hadde det frå før av, uten å måtte manuelt skrive ned dei 500 sangane hos meg som har fått stjerner etc? Stress å miste slikt :/

takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

ønsker du en backup av tingene dine på ipoden?

ephpod lar deg få ut musikken din

problemet med ephpod er at den bare dumper alle sangene i en mappe så du må navngi alle filene igjen.

Så pass på at du har backup av musikken din et sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jepp programmet er helt latterlig, den lager kopi av sangen sitt navn og legger dem i mapper avhengig av artistens navn. men personlig liker jeg og ha artistens navn før sang navnet og det får jeg ikke til med programmet.

Du kan jo bruke et helt vanlig program som lar deg ta image av harddisker, men jeg vet ikke om jeg kan anbefale deg det med tanke på at det er en ipod og ikke en vanlig harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...