Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Forsøker å sende pm til Dotten, og får bare frem denne meldingen: Personlige meldingerFølgende feil ble funnet Meldingen må være på mer enn tre tegn. Denne personlige meldingen er ikke sendt Hva skjer? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vanskelig å si, du kan jo evt. sende det til meg på mail på [email protected]. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skjønner ikke bæret av dette!? Har sendt flere pm'er som ankommer som tomme "konvolutter" til mottaker. Ikke har jeg vært spesielt frekk i kjeften i det siste heller ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan jo like godt fortsette klagesangen. Jeg ser til min forundring at også en av mine nylig opprettede tråder har mirakuløst forsvunnet. Samtidig ser jeg at egen papirkurv har eset ut, uten at jeg har vært spesielt frekk i kjeften, ja, altså så langt jeg formår å huske da!? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det der er nok tilfelle av at en moderator har leifet litt med klikkingen og slettet en hel tråd når det er innlegg som skal slettes. Jeg skal flytte den ut av papirkurven når jeg kommer hjem senere i kveld, samt fjerne rusket av off-topic i den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det der er nok tilfelle av at en moderator har leifet litt med klikkingen og slettet en hel tråd når det er innlegg som skal slettes. Jeg skal flytte den ut av papirkurven når jeg kommer hjem senere i kveld, samt fjerne rusket av off-topic i den. Ot i den!?? Nå var du i et meget sårende modus, men siden FFK havner foran Brann på tabellen i år så er jeg raus nok ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg vil nok kalle diskusjon om hva som er importert arbeidskraft eller ikke for OT i den diskusjonen der ja Men det er nå ryddet opp i. Tråden er tilbake i sitt rette element. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du bruker kanskje Opera PencilCase? Dette er i hvert fall et problem jeg opplever selv, og jeg vet om andre brukere som opplever det også. (Det med å sende meldinger) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du bruker kanskje Opera PencilCase? Dette er i hvert fall et problem jeg opplever selv, og jeg vet om andre brukere som opplever det også. (Det med å sende meldinger) Ja, jeg operaer som faen jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 "Bumper" Noen som har forslag? Kanskje nødt til å bytte til en annen nettleser? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har samme problem. Bruker og opera. Får sende meldinga me IE da Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bruker Opera, og har ingen problemer med å sende PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg