andm Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei, Jeg skal ha meg en ny stasjonær PC etter å ha torturert meg gjennom bruk av en halvveis defekt snart seks-år-gammel bærbar PC, og ser for meg en skikkelig arbeidshest. Den kan godt koste litt også, og budsjettet jeg har satt, kan strekkes dersom jeg blir overbevist. Jeg ønsker rå prosessorkraft og ikke minst drøssevis av minne. Alt av viftestyring, LED-belysning, og fancy kabinetter er ikke viktig. Skjerm er viktig for meg, da jeg skal jobbe mye med bilderedigering og annet grafisk, og skjerm er jeg villig til å bruke penger på. Min anbefaling så langt er å gå for to Samsung 22" 226BW-skjermer. Kom gjerne med innvendinger. Dette koster alene litt over kr 5000, og da er budsjettet til datamaskinen et sted over kr 10 000. Jeg trenger da sikkert også et dugelig grafikkort, vil jeg tro. Jeg håper på snarlig hjelp. Hadde jeg bare kunnet det jeg en gang kunne om komponenter (det har sannelig skjedd en del på fem år) ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå