Fakeor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hei! [Hvis tråden tilhører i et annet forum, vennligst flytt] Tenkte å kjøpe meg en ny stasjonær pc snart, og sjekket rundt hva USA hadde å by på. Jeg er klar over voltbruken til USA, og har lest at jeg kan lett bytte strømforsyningen med en jeg allerede har. Så det burde ikke være et stort problem. Jeg har ikke sett veldig lenge på det billige USA har å by på, men denne frister og kan bruke den som et eksempel på hjelpen jeg er ute etter: CompUSA - Acer Aspire M1100-U1402A | AMD Athlon X2 4400+ , 2GB DDR2, 320 SATA II, DVDRW, ATI Radeon X1200 Graphics, Flash Reader, Gigabit LAN, Vista Home Premium Den er både billig, fin og en kjempegrei oppgradering fra den stasjonære jeg nå bruker.(AMD Semphron, 1.8ghz, 768mb ram) Prisen er $279.99, som er ingenting i forhold til datamaskiner her i Norge. Frakt på $25 fra siden, og i tillegg kommer toll + MVA her i Norge. Jeg er veldig usikker på hvor mye det kommer i toll+MVA, så hvis noen kunne hjelpe meg med det, er jeg veldig takknemlig. Jeg er fint villig til å betale 1000 kr i bare frakt/toll/mva, selv om jeg trur neppe det vil overstige 750 kroner for toll/MVA her i Norge. Med frakt blir prisen altså $305 som tilsvarer 1 630~ Norske kroner. Dette er hvis det ikke koster mer enn $25 med frakt over sjøs. Funker det fint å bestille denne fra USA til Norge, bytte strømforsyning og bruke den som en helt normal, europeisk PC? Har ikke tenkt til å bruke den til en hardcore gaming pc. Noen anbefalinger? Pros, cons med dette? Takker for svar. Endret 30. juli 2008 av Fakeor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå