kyllingvippen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 akkurat det ville ikkje vert mulig med meg vertfall.. kølla mi hadde ikkje passa inn i bildet.... Samme her 8) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 akkurat det ville ikkje vert mulig med meg vertfall.. kølla mi hadde ikkje passa inn i bildet.... Samme her 8) du hermer.. di kølle hadde sikkert fått plass i en vannballong.. (dei er SMÅ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 akkurat det ville ikkje vert mulig med meg vertfall.. kølla mi hadde ikkje passa inn i bildet.... Kan tenkte meg at du ser pen ut, Arve. :] Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 akkurat det ville ikkje vert mulig med meg vertfall.. kølla mi hadde ikkje passa inn i bildet.... Samme her 8) du hermer.. di kølle hadde sikkert fått plass i en vannballong.. (dei er SMÅ) du hermer.. di kølle hadde sikkert fått plass i en vannballong.. (dei er SMÅ) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 akkurat det ville ikkje vert mulig med meg vertfall.. kølla mi hadde ikkje passa inn i bildet.... Samme her 8) du hermer.. di kølle hadde sikkert fått plass i en vannballong.. (dei er SMÅ) du hermer.. di kølle hadde sikkert fått plass i en vannballong.. (dei er SMÅ) ååhh.. kutt ut du a Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nerdrum er en syk syk mann... Han burde vært innlagt! Det der drite bildet er noe av det værste jeg har sett!!! FYSJ!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nerdrum er en syk syk mann... Han burde vært innlagt! Det der drite bildet er noe av det værste jeg har sett!!! FYSJ!!! Sett CKY2k? hehe Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Han må ha jævli lite å finne på..... Stygt er det iallefall. :o Stakkars tasselass. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 ja, veldig mange groteske bilder her Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvem er det som betaler mye penger for et slikt bilde og henger det opp på veggen?? Syke folk! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvem er det som betaler mye penger for et slikt bilde og henger det opp på veggen?? Syke folk! Jeg vil ha bæsje bildet på veggen. Hadde kanskje skremt vekk chicks, men hva faen da Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nerdrum er en syk syk mann... Han burde vært innlagt! Det der drite bildet er noe av det værste jeg har sett!!! FYSJ!!! han lager bilder for å provosere, men det eneste han oppnår er at folk ikke gidder å bry seg om han Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Mannen er genial. hvis du er pervers og liker shitcity.com så er han kansje genial, men for min del så måtte han brenne i helvete!! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 En ting jeg lurer på iforhold til "odd nerdrum" selvportretten, der han har sett tre vietnamesiske tvillingsøstre ha hatt sex med petter nome (derved fikk han ereksjon!) Har han avbildet seg, å studert bildet så malet seg selv? Eller har han stått forran et speil å hatt ereksjon en del ganger? Noen som vet? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hvis du er pervers og liker shitcity.com så er han kansje genial, men for min del så måtte han brenne i helvete!! FY FAEN!! ER PROBLEMET DITT A?? sjekka www.shitcity.com nå... HENG DEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå