Timeo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Dumt at han ikke overlevde turen. Skulle vært flere sånne prester Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Skulle vært flere sånne prester Enig, for da har det ikke vært så mange prester Endret 30. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Dumt at han ikke overlevde turen. Skulle vært flere sånne prester Det er bare hans egen skyld som ikke en gang kunne operere gps'en han hadde med seg og i stedet satset på at gud skulle redde han. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Dumt at han ikke overlevde turen. Skulle vært flere sånne prester Det er bare hans egen skyld som ikke en gang kunne operere gps'en han hadde med seg og i stedet satset på at gud skulle redde han. Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Guds mening? Fikk ikke denne presten fri vilje? Dakar Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/30/542158.html Dumt at han ikke overlevde turen. Skulle vært flere sånne prester Det er bare hans egen skyld som ikke en gang kunne operere gps'en han hadde med seg og i stedet satset på at gud skulle redde han. Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten? Ja kanskje det? Eller var det kanskje gudene som fellte en urett dom og holder med de ugudelige? Gudene har en forkjærlighet ovenfor ateister? Og "gud" står maktesløs og bare sutrer? Sal 082,01Gud står fram i gudenes forsamling, blant guder holder han dom: 2 "Hvor lenge vil dere felle urett dom og holde med de ugudelige? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Og jeg trodde dette ville bli en koselig diskusjon om å ta sjangser i livet og leve for det man tror på osv Endret 30. juli 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dude, er du ny til denne forumdelen ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten?Selv om han døde mens han prøvde å samle inn penger så er det intet edelt i å legge ut på noe man ikke har noen forkunskaper om. Tenk på alle pengene han kunne tjent om han bare hadde gjort LITT research først så han kunne bidratt i sin egen redningsaksjon og overlevd. Nei det var ikke noe edelt over dette. Han fortjener en pris for idioti. Å gamble med livet sitt og kaste bort andres penger er ikke det edleste han kunne gjort. Jeg har ingen kidler men jeg kan vedde på at søket etter han kostet mye mer enn det han klarte å samle inn. Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten? ville han ikke ha skaffet mer penger om han var i live? PS: http://www.darwinawards.com/darwin/darwin2008-16.html Endret 30. juli 2008 av nostrum82 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten? ville han ikke ha skaffet mer penger om han var i live? PS: http://www.darwinawards.com/darwin/darwin2008-16.html Hehehehehe! Parkert! Lenke til kommentar
holar Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jaja, en klar Darwin kandidat. Men alikevel, han hadde et edelt motiv. Men han var tåpelig. At de troende ikke alltid får hjelp fra sin Gud er noe vi vet, men kansje Gud i dette tilfelle ville gi en lærepenge. Tror det blir lenge til noen forsøker å gjenta denne bedriften.... Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten? ville han ikke ha skaffet mer penger om han var i live? PS: http://www.darwinawards.com/darwin/darwin2008-16.html It's a Double Darwin. Catholic priests take vows of celibacy. Since they voluntarily remove themselves from the gene pool, the entire group earns a mass Darwin Award. Adelir Antonio wins twice over! Hehe, genialt. Så en bra film fra Australia for et par år siden, om en mann som ved et uhell for til værs på en campingstol med ballonger. Men han landet i hagen hos en kvinne i en liten by. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten?Selv om han døde mens han prøvde å samle inn penger så er det intet edelt i å legge ut på noe man ikke har noen forkunskaper om. Tenk på alle pengene han kunne tjent om han bare hadde gjort LITT research først så han kunne bidratt i sin egen redningsaksjon og overlevd. Nei det var ikke noe edelt over dette. Han fortjener en pris for idioti. Å gamble med livet sitt og kaste bort andres penger er ikke det edleste han kunne gjort. Jeg har ingen kidler men jeg kan vedde på at søket etter han kostet mye mer enn det han klarte å samle inn. "Det er tanken som teller!" Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten?Selv om han døde mens han prøvde å samle inn penger så er det intet edelt i å legge ut på noe man ikke har noen forkunskaper om. Tenk på alle pengene han kunne tjent om han bare hadde gjort LITT research først så han kunne bidratt i sin egen redningsaksjon og overlevd. Nei det var ikke noe edelt over dette. Han fortjener en pris for idioti. Å gamble med livet sitt og kaste bort andres penger er ikke det edleste han kunne gjort. Jeg har ingen kidler men jeg kan vedde på at søket etter han kostet mye mer enn det han klarte å samle inn. "Det er tanken som teller!" ...hvor kom den i fra Hvis jeg holder på å kjøre ned en katt og ved en refleks tar en unnamanøver og tilfeldigvis treffer en barnevogn med 2 små tvillinger så er det besre om jeg hat kjørt ned katten? Fordi tanken var å berge en katt? Tanken bak en gjerning teller mere enn utfallet av en gjerning? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Man kan jo lure på om han var så sterk i troen når hans siste ord var «Vær så snill, kom og redd meg! Send hjelp!». 1. Han stoler ikke på at Gud/Jesus kan redde ham. (Så han var kanskje ikke så dum som enkelte i denne tråden vil ha det til) 2. Han var redd for å dø. Hvorfor være redd hvis man tror at man er garantert en plass i himmelen? Kilde: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=531785 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Jesus selv var jo redd for døden. Han ba først Gud om å la han slippe hele korsfestelsen, for han gruet seg åpenbart til det. Og det blir jo rart å si at Guds sønn ikke stolte på Gud, eller at han var redd for å ikke komme til himmelen. Døden er bare en skremmende ting for alle. Bibelen beskriver døden som "Fryktens Herre", altså kanskje det som er en kilde til all frykt vi måtte ha. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten?Selv om han døde mens han prøvde å samle inn penger så er det intet edelt i å legge ut på noe man ikke har noen forkunskaper om. Tenk på alle pengene han kunne tjent om han bare hadde gjort LITT research først så han kunne bidratt i sin egen redningsaksjon og overlevd. Nei det var ikke noe edelt over dette. Han fortjener en pris for idioti. Å gamble med livet sitt og kaste bort andres penger er ikke det edleste han kunne gjort. Jeg har ingen kidler men jeg kan vedde på at søket etter han kostet mye mer enn det han klarte å samle inn. "Det er tanken som teller!" ...hvor kom den i fra Hvis jeg holder på å kjøre ned en katt og ved en refleks tar en unnamanøver og tilfeldigvis treffer en barnevogn med 2 små tvillinger så er det besre om jeg hat kjørt ned katten? Fordi tanken var å berge en katt? Tanken bak en gjerning teller mere enn utfallet av en gjerning? Eller hvis du går opp i en ballong for veldedighet og du dessverre kommer ut for en ulykke som gjør at du dør. Slutt å finn på tilfeldige scenarioer som ikke har noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Han døde jo en edel død da i et forsøk på å skaffe "penger til en åndelig rasteplass for sjåfører". Kanskje det var Guds mening at han skulle dø på denne måten?Selv om han døde mens han prøvde å samle inn penger så er det intet edelt i å legge ut på noe man ikke har noen forkunskaper om. Tenk på alle pengene han kunne tjent om han bare hadde gjort LITT research først så han kunne bidratt i sin egen redningsaksjon og overlevd. Nei det var ikke noe edelt over dette. Han fortjener en pris for idioti. Å gamble med livet sitt og kaste bort andres penger er ikke det edleste han kunne gjort. Jeg har ingen kidler men jeg kan vedde på at søket etter han kostet mye mer enn det han klarte å samle inn. "Det er tanken som teller!" ...hvor kom den i fra Hvis jeg holder på å kjøre ned en katt og ved en refleks tar en unnamanøver og tilfeldigvis treffer en barnevogn med 2 små tvillinger så er det besre om jeg hat kjørt ned katten? Fordi tanken var å berge en katt? Tanken bak en gjerning teller mere enn utfallet av en gjerning? Eller hvis du går opp i en ballong for veldedighet og du dessverre kommer ut for en ulykke som gjør at du dør. Slutt å finn på tilfeldige scenarioer som ikke har noe med tråden å gjøre. Om en er så totalt fritatt for all fornuft at en ikke lærer seg å bruke GPS'en før en legger ut på noe slikt så har en kun seg selv å takke Hensikten med idiotfaktene spiller liten rolle, det eneste gode med dette er at hans like idiotiske sølibat sørget for at han ikke etterlot kone og barn uten far og mann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå