Gå til innhold

Brukere du ønsker som brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jooakim for han store innsats med guider til steam/cs(hvor mange er det? 30?), IRC guide og utfyllende innlegg. Kan vel si at han har erfaring også, da han er hovedadmin for både radar, og BroadPark Games (som er spillportalen til NextGenTel). Han har også brukt mye tid på å fikse spillserverene til gamer.no.

Lenke til kommentar
Tomsi42 hadde gjort seg som moderator i fotodelen

Enig, men han er vel en av de som gjør så mye ellers og tar så mange gode initiativer at hvis han i tillegg til alt det fikk i oppgave å moderere så kunne det rett og slett bli for mye for stakkaren.

 

På en annen side er man jo ikke nødt til å moderere fulltid heller og han kunne sikkert gjort en hel del god moderering sånn etterhvert som han ser det uten å behøve å tråle forumet etter ting som skal fikses på.

 

Uansett så er det vel egentlig ikke min oppgave å "avskrive" han fordi jeg tror at han har nok å gjøre som det er. :whistle: Han har uansett fortjent stempelet som "power user"!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil nominere Hårek til brukermoderator i lagringsmedier. Han har masse gode og fyldige poster, og hjelper folk med problemer, ofte med recovery av harddisker som har fått kritiske problemer. Dette er etter min mening en veldig verdifull innsats.

 

I samme slengen vil jeg også si at det er verdt å sjekke 007CD og Nizzen som potensielle brukermoderatorer i lagringsmedier.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Fra fotballmodereringstråden:

Kan en nominere seg selv?

Jepp :)

Vedkommende vil få en dedikert oppgave for moderering i fotballforumet, stort sett.

Klubbformenn kan ikke velges og valg av vedkommende avgjøres etter en runde med andre Admin og mods.

Så da våger jeg å være så frekk å nominere meg selv til dedikert moderator i fotballforumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...