Angeleno Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dorian Gray ville ha vært et godt valg i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jooakim for han store innsats med guider til steam/cs(hvor mange er det? 30?), IRC guide og utfyllende innlegg. Kan vel si at han har erfaring også, da han er hovedadmin for både radar, og BroadPark Games (som er spillportalen til NextGenTel). Han har også brukt mye tid på å fikse spillserverene til gamer.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tomsi42 hadde gjort seg som moderator i fotodelen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tomsi42 hadde gjort seg som moderator i fotodelen Enig, men han er vel en av de som gjør så mye ellers og tar så mange gode initiativer at hvis han i tillegg til alt det fikk i oppgave å moderere så kunne det rett og slett bli for mye for stakkaren. På en annen side er man jo ikke nødt til å moderere fulltid heller og han kunne sikkert gjort en hel del god moderering sånn etterhvert som han ser det uten å behøve å tråle forumet etter ting som skal fikses på. Uansett så er det vel egentlig ikke min oppgave å "avskrive" han fordi jeg tror at han har nok å gjøre som det er. Han har uansett fortjent stempelet som "power user"! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg vil nominere Hårek til brukermoderator i lagringsmedier. Han har masse gode og fyldige poster, og hjelper folk med problemer, ofte med recovery av harddisker som har fått kritiske problemer. Dette er etter min mening en veldig verdifull innsats. I samme slengen vil jeg også si at det er verdt å sjekke 007CD og Nizzen som potensielle brukermoderatorer i lagringsmedier. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Wikipedersen han er sykt flink og grei! jeg tror han ville klart seg veldig bra som mod. Han er også veldig aktiv. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 L4r5 Burde bli moderator. Eg har sett han på mange forskjellige kategorier, og han virker seriøs:) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Må si meg enig med l4r5. Lang fartstid her på forumet, oppfører seg saklig og er innom alle poster på forumet:) Nesten ihvertfall. Tror han hadde blitt en god mod Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Må si meg enig med l4r5. Lang fartstid her på forumet, oppfører seg saklig og er innom alle poster på forumet:) Nesten ihvertfall.Tror han hadde blitt en god mod Støttes fullt ut. l4r5 ville gjort en utmerket jobb. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fra fotballmodereringstråden: Kan en nominere seg selv? Jepp Vedkommende vil få en dedikert oppgave for moderering i fotballforumet, stort sett. Klubbformenn kan ikke velges og valg av vedkommende avgjøres etter en runde med andre Admin og mods. Så da våger jeg å være så frekk å nominere meg selv til dedikert moderator i fotballforumet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Og eg vil gjerne følge opp frekkheita til Herr Brun, ved å gjere det samme og nominere meg sjølv som dedikert fotballmod. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og jeg vil være såpass frekk at jeg anbefaler dere begge som ypperlige moderatoremner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg