Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Thendrup og Eplefe har min fulle tillit. Yepp! Edit: Presisering! Jeg mener da ikke med mitt innlegg å latterliggjøre noen, men heller det at begrepet "humor" blir forvaltet rimelig bra av disse personene! Edit Bjarne: Når skal du starte fanklubben min? Når som helst, min venn! Fikk denne akkurat nå, og vet at respons via egen browser er litt mere enn "suspekt" når det kommer til avleveringer av fanboytilstander, så derfor fortsetter jeg å "fronte" min kandidat uten sjenanse! Endret 20. august 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har et annet forslag:Vaio Seriøs bruker med høy kompetanse innenfor enkelte kategorier. Enig! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Thendrup er en etter min mening godt kompetent bruker som balanserer fornuft og humor i passe porsjoner, derfor synes jeg at han bør vurderes som moderator, og da helst dedikert i PRS-delen. Støtter at Thendrup hadde vært en passende moderator. Syntes han har en god måte å skrive på, og er et av de jeg kunne sett for meg som en moderator. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Her er det viktig og være "riktig", skjønner jeg? Hva med en moderator som hadde gått litt motstrøms? Som kanskje ikke hadde ment det samme som alle andre, og kunne tilført noen andre verdier? Men det går vel ikke...! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Her er det viktig og være "riktig", skjønner jeg? Hva med en moderator som hadde gått litt motstrøms? Som kanskje ikke hadde ment det samme som alle andre, og kunne tilført noen andre verdier? Men det går vel ikke...! Interessant spørsmål, og jeg håper du får svar fra øvrigheten på det! Edit: Mente vi Endret 27. september 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ens ideologi, politiske ståsted, meninger osv er fint lite relevant. Det finnes store uenigheter på de fleste områder innad i moderatorteamet. Slik dynamikk fører forhåpentligvis til økt innsikt for teamet som helhet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Så indirekte sier du her at Øyvind Heian kunne fått et moderator verv på Diskusjon.no dersom han hadde vært en flittig bruker av forumet Endret 16. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) brukeren "Walnuts" vil gjerne bli moderator i lekeplassen. Endret 4. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 brukeren "Walnuts" vil gjerne bli modertor i lekeplassen. +1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 brukeren "Walnuts" vil gjerne bli modertor i lekeplassen. +1 +1 fra meg og Lenke til kommentar
Epower Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 brukeren "Walnuts" vil gjerne bli modertor i lekeplassen. +1 +1 fra meg og +1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 brukeren "Walnuts" vil gjerne bli moderator i lekeplassen. Uten at jeg har noe med utvelgelse av moderatorer å gjøre, så vil jeg bare si at det første jeg reagerte på at vedkommende er en relativ fersk bruker med lite poster bak seg. Jeg hadde ikke all verdens postcount når jeg ble moderator, men jeg hadde over 1500. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vell, han har jo over 8000 poster i lekeplass delen av forumet, så jeg ville ikke kalt han veldig fersk at det gjør noe. Tror jeg kunne sett han for meg som en potensial moderator i lekeplassen, ja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 7400 av innlegga er i tråden som teller ned frå 100 000 ... Men no kan ikkje eg hugse å ha sett nokon innlegg av han, so eg kan ikkje seie noko om kor godt han er eigna som moderator, det var berre for å poengtere at antal innlegg ikkje nødvendigvis har mykje å seie. Og om ein ser på kor lenge han har vore medlem i høve til dei andre moderatorane, so er han rimeleg fersk. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Greit, poeng der. Overså kanskje en del vesentlige ting for å få sjansen som moderator. Fersk som bruker er han ihvertfall, og kanskje er han lei av diskusjon innen året er omme. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vell, han har jo over 8000 poster i lekeplass delen av forumet, så jeg ville ikke kalt han veldig fersk at det gjør noe. Tror jeg kunne sett han for meg som en potensial moderator i lekeplassen, ja. 7400 av innlegga er i tråden som teller ned frå 100 000 ... Dette var gull. Man kommer til å trenge flere moderatorer i "lyd og bilde"-seksjonen av forumet. Jeg kommer ikke på noen sånn på stående fot, men det er jeg sikker på at det er noen andre som gjør. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 brukeren "Walnuts" vil gjerne bli moderator i lekeplassen. Uten at jeg har noe med utvelgelse av moderatorer å gjøre, så vil jeg bare si at det første jeg reagerte på at vedkommende er en relativ fersk bruker med lite poster bak seg. Jeg hadde ikke all verdens postcount når jeg ble moderator, men jeg hadde over 1500. macfjott hadde under 1500, og har det fortsatt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Etter min mening, hvor erfaren man er som forumbruker kan ikke måles utelukkende i antall innlegg, eller antall innlegg pr. tidsenhet. Andre viktige parametre er blant annet fartstid og oppførsel. Endret 8. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Wheelman som moderator i dta-delen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Så vidt jeg vet så har de vel sagt tidligere at moderatorer skal være 18 år eller eldre og da faller wheelman utenfor kriteriene. Ellers så er det et godt valg i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg