Gå til innhold

T720i vs. S55

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon. Noen som har erfaring med T720i? Den skal visst være mye bedre enn T720. Har S55 noe som T720i ikke har utenom bluetooth? Hva anbefaler dere?

Fortell hvorfor dere anbefaler den telefonen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

t720i er litt bedre en forgjengeren men jeg hvet ikke hva som er forbedret. Selvsagt er en av de tingene de reklamerer mest for mulighet for kamera, men er det kamera telefon du vill ha så må du ikke kjøpe t720i, men s55 - som har det beste kameraet på markdet. Ellers tror jeg heller jeg ville hatt en s55... den har tross alt det meste...

Lenke til kommentar
t720i er litt bedre en forgjengeren men jeg hvet ikke hva som er forbedret. Selvsagt er en av de tingene de reklamerer mest for mulighet for kamera, men er det kamera telefon du vill ha så må du ikke kjøpe t720i, men s55 - som har det beste kameraet på markdet. Ellers tror jeg heller jeg ville hatt en s55... den har tross alt det meste...

host, unnskyld? Les hva som står her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=86779

Beste skjerm og kamera på markedet har Panasonic GD87 :D

Lenke til kommentar

er ikke molan sjef på clubsiemens forresten?

ville heller kjøpt en s55. hadde en t720 og jeg mener ikke å være stygg mot noen, men den telefonen kan brenne! god skjerm og fett med java men det var det trur jeg. siemens har alltid hatt gode toppmodeller

Lenke til kommentar

Men har ikke S55 bare 256 farger? og T720i 4096.. Så hvis kameraet til S55 er så mye bedre så.. Hva blir forsjellen når T720 har har 4000 mere farger. Har sett bilder på fargeskjærmen til t68, og er ikke særlig begeistret.. =o/ Vil ikke tro at ett GODT kamera vil gjøre kvaliteten så mye bedre.. eller hva?

Lenke til kommentar

Hvordan får du dine bilder som du har på datamaskinen over til S55 uten kabel? finnes det noen programmer lignende "esato" til siemens? Er det noen som har bilder som er tatt med s55 kamera som kan postes her slik at jeg kan se kvalitetten på bildene..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...