Arcane23 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har et lite problem, jeg holder på med å formatere en Western Digital Hardisk til NTSF og som anbefalt fra Western Digital siden, følge jeg denne siden; LINK Jeg har nettop slette partisjonen og nå skal jeg gøre dette: In the lower windowpane on the right hand side, you should see unallocated space for the drive. Right-click anywhere on the unallocated space to see a menu of available options. Click on New Partition or New Volume. Jeg forstår ikke dette Noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den linken virker ikke, men antar det er snakk om Disk Management. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Hvis du ser til høyre på Disk 0 og Disk 1 så står det "Unallocated". Her kan du høyreklikke og lage ny partisjon. Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) ok, tusen takk Har et spm til da..Choose the partition size and click Next. Hvor stor partition størrelse skal jeg velge? Har 1TB Endret 30. juli 2008 av Imagine90 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Du trengte ikke å formatere vet du Velg så stort som går an... (Det tallet som står der før du rører på noe) Endret 30. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 trenger jeg ikke konvertere fra FAT32 til NTSF? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Du trengte ikke å FORMATERE... Konvertere kunne du gjort uten å slette alt... Endret 30. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 OK, bare gjorte det som sto på siden, men uansett har fått det til. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå