holej Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei. Etter at jeg tok ut batteriet av min bærbare compaq armada m700 (ville spare batteriet litt), virker det som om maskinen ikke vil bruke det til strømforsyning lenger. Batteriet gjenkjennes og viser kapasiteten, men vil altså ikke lade eller bruke batteriet. Jeg har sjekket batteriet for å finne ut om det fortsatt er spenning, og det var det. 89% står det på maskinen, og det stemmer med måleresultatene mine. Det er også en testknapp på tastaturet som indikerer dette. Kan det være noe i oppsettet som har tullet seg til, eller er det laderen? Maskinen fungerer som bare det. Batteriet hadde 2 timers levetid før dette skjedde, og var lite brukt. Det er liten vist med bærbar når man ikke har batterifunkjson:-( Har noen vært borti dette? Hva kan jeg gjøre.? Hvis jeg prøver å entre setup så får jeg beskjed om å skrive passord, og dette har jeg aldri skrevet inn, så jeg vet ikke hvordan jeg kommer inn der. Har ikke så super peiling som dere skjønner..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå