Joachim_F Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå kan du prøve det spennende actionrollespillet Legend: Hand of God. Les mer Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hmm, virker interresant, spesielt når fila er så stor.. *laster ned* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hold dere langt unna dette. Det er tragisk på alle mulige måter. Bare stemmene i spillet gir meg grøssninger. Karakteren du styrer har så dårlig voiceovers at det er tragisk, og i tillegg styrer du visstnok med en alv, som har dobbelt så dårlig stemme. Det høres ut som en eldre mann som prøver å snakke som en liten alv, det er forferdelig. Det her er ikke engang B-Spill, det er F. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er tragisk på alle måter, men det var bare voiceactingen du bet deg merke i? Får prøve det senere. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg spiller fullversjonen, og synes egentlig den har vært ganske artig til nå. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette er ikke God Hand: Legend. *går skuffet tilbake under broen* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tja, jeg spilte til demoen tok slutt (aner ikke om det er tidsbegrenset eller områdebasert), men det var da slettes ikke så ille. Selv om skill-systemet virket litt som et utvannet Titan Quest. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fungerer demoen bare i 32 bits OS ? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har prøvd fullversjonen - og må si at ingen kart-funksjon i spillet, samt faktisk helt elendig voiceacting (noe jeg sjelden legger så voldsomt merke til), lite oppfinnsomme skills/abilities (som Warrior / Villain var det ekstremt kjedelig, lite variasjon) så dette er nok ikke noe jeg kommer til å bruke så veldig mye mer tid på. Ganske så skuffet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Har prøvd fullversjonen - og må si at ingen kart-funksjon i spillet Hva mener du? Det er jo både minikart i hjørnet og egen oppdrag/kartskjerm... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fungerer demoen bare i 32 bits OS ? samme sier jeg! fikk beskjed at jeg måtte ha "AGEIA PhysX". etter litt googling har jeg komt frem til at dette enten er rent bullshit eller helt idiotisk.. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 prøvde demoen... ble ikke så veldi engasjert att det gjorde noe, slåss senene var kule men var uoversiktlig... og hva er dette tullet med å plassere utsyret manuelt på figuren? Kan være kult hviis det IKKE er klumsete slik jeg føler det var her.. Men spillet har for all del potensial, pen og funksjonell grafikk er det også. Men må kunne zoome ut mer, værste som er å miste kontrollen fordi man ikke kan zoome ut! Og stemmene var rett og slett bedritne.. stemmen til feen gjør att jeg sku ønske jeg hadde sånn elektrisk fluesmekker. zapzap mohaha... Men blir spennende å lese omdømmet den får. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 prøvde demoen... ble ikke så veldi engasjert att det gjorde noe, slåss senene var kule men var uoversiktlig... og hva er dette tullet med å plassere utsyret manuelt på figuren? Kan være kult hviis det IKKE er klumsete slik jeg føler det var her.. Men spillet har for all del potensial, pen og funksjonell grafikk er det også.Men må kunne zoome ut mer, værste som er å miste kontrollen fordi man ikke kan zoome ut! Og stemmene var rett og slett bedritne.. stemmen til feen gjør att jeg sku ønske jeg hadde sånn elektrisk fluesmekker. zapzap mohaha... Men blir spennende å lese omdømmet den får. hvem? feen? Lenke til kommentar
Slot Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kunne velge mellom sverd, brynje eller sko på etter et fullført oppdrag. Valgte sverd og gleden ble kort da det var for en annen klasse. Jeg byttet kriger personen til en magiker fordi rustningen aldri kunne bli bra nok. Elektrisitet+ magisk beskyttelse og bare iq ble spillet veldig kort. Kanskje like godt. Det durer "I can't do that!" enda i øregangene mine. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hehe 2ball(s) jeg mente egentli å skrive: Men blir spennende å lese omdømmet spillet får. Men gleder meg til å se hva han sier om feen å. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har prøvd fullversjonen - og må si at ingen kart-funksjon i spillet Hva mener du? Det er jo både minikart i hjørnet og egen oppdrag/kartskjerm... Min feil her - er en bug i spillet ved alt annet enn high shadow-setting så forsvant ingame-map Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg