Gå til innhold

Billig fotopapir til blekkskriver????

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Prøver å finne en måte å få kjøpt fotopapir rimeligere enn i butikken.Gjerne i esker på 200 stk. eller mer. Har sjekket mange butikker både på nettet og "vanlige". Finner bare pakker à 15-20 ark til altfor høye priser. Vil helst få tak i HP Premium Photo Plus. Er det noen som kan hjelpe meg.

Mvh Jonas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Fotopapir til blekkskrivere

Du kaqn bruke KODAK premium fotopapir kjøpte en pakke med 50 ark A4 til kr275,- hos min lokale fotobutikk. Det blir bedre utskrift en med HP sitt premium fotopapir.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Nei. Fotopapir kommer i forskjellige kvaliteter. Jeg vil også si at HP-papir ikke nødvendigvis er nødvendig i en HP-skriver, selv om HP anbefaler dette. Finn ut hvor det er billig å kjøpe, binders eller noe. Prøv papir fra forskjellige produsenter og finn ut hva som passer din skriver best.

Lenke til kommentar

Binders har nå "tilbud" på overnevnte HP-papir til kr. 99,-.

-Jeg kjøpte endel pakker i høst som var,- da de hadde tilbud til kr. 75,- for 15 ark. -Da er det ikke så værst pris. Men å betale kr. 150,- for 15 ark,- det er alt for dyrt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest mafister

Det kommer an på hvor hurtig skriveren er, eller hvor hurtigt (fast) papiret suger blekket. Det skal passe sammen.

Har selv en Canon S9000 og der er ikke meget papir der kan følge med. Kodak Premium, som tidligere nævnt, er ikke optimalt. Skal have testet Canons PR-101 photopaper, som er optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...