Depressure Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne en 120 dagers trial til Windows xp 64 bit? Har rota lenge og vel inne på ms sine sider nå, men det ser ut til at alle linker for tiden fører til vista. Har også googlet litt, men de er sånn passe suspekte de downloadene jeg finner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 er det en lovlig versjon med 120 dagers trial? eller er det en crack eller patch du spør etter. for jeg vet at vista og xp bare kommer med 30 dagers trial periode og syntes 120 hørtes utrolig masse ut. Du kan ringe microsoft og spørre etter dette vis du vet det er lovlig og ikke en crack eller lignende. Det er ulovelig og spørre etter cracker, lisens koder osv på forumet skjønner du. Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 er det en lovlig versjon med 120 dagers trial? eller er det en crack eller patch du spør etter. for jeg vet at vista og xp bare kommer med 30 dagers trial periode og syntes 120 hørtes utrolig masse ut. Du kan ringe microsoft og spørre etter dette vis du vet det er lovlig og ikke en crack eller lignende. Det er ulovelig og spørre etter cracker, lisens koder osv på forumet skjønner du. Nei cracket windows har jeg ikke noe tilovers for. men jeg har brukt en 120 dagers trial når jeg gikk på skole(32bit), men jeg får vel bare kontakte ms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det skal vist finnes en server versjon med 120 dagers trial periode er det dette du ønsker? Usikker på hvilken server versjon dette er, men ring Microsoft så hjelper nok de deg. Eller vis pc-en din er god nok ville jeg bare godt for vista 64 bit home premium for det er stabilt og med nyere hardware så fins det drivere til alt du trenger. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå