isbit Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=197546 Er dette en selvmordsbomber, eller skal han bare sprenge bilen, men stikke av selv? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 tror ikke han vet det selv engang.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg håper bare mannen er en hvit og med et slektstre norskere enn sognefjorden. Hvorfor i all verden er forresten denne i religion? Endret 30. juli 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er nok et noe overdrevet "rop om hjelp selvmordsforsøk" Lenke til kommentar
isbit Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Han var ute etter litt IT-utstyr. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 men var han WASP? Vet du egentlig hva WASP står for...? Tviler vel sterkt på at det var en brite, eller en av britisk herkomst som gjorde dette... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) men var han WASP? Vet du egentlig hva WASP står for...? Tviler vel sterkt på at det var en brite, eller en av britisk herkomst som gjorde dette... Joa, greit nok, tar selvkritikk på den. men du skjønte nok hva jeg mente. Forresten, mer usikker på om jeg tar selvkritikk. Var ikke de opprinnelige anglerne og saxerne germanske stammer? Endret 30. juli 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 men var han WASP? Vet du egentlig hva WASP står for...? Tviler vel sterkt på at det var en brite, eller en av britisk herkomst som gjorde dette... Joa, greit nok, tar selvkritikk på den. men du skjønte nok hva jeg mente. Forresten, mer usikker på om jeg tar selvkritikk. Var ikke de opprinnelige anglerne og saxerne germanske stammer? Saxerne vandret nok inn fra øst (områderne i og rundt Tyskland om jeg husker rett). Anglo refererer til England. AngloSaxerne (datidens) omtalte seg selv som engelsk. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Snedig. Kan noen av disse fra nåtidens tyskland ha kommet/nedstammet fra enda lenger nord? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg håper bare mannen er en hvit og med et slektstre norskere enn sognefjorden. Fordi? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg håper bare mannen er en hvit og med et slektstre norskere enn sognefjorden. Fordi? Fordi jeg veit hvordan responsen har på forumet hadde vært dersom han hadde vøri asylsøker! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stråmann. Å håpe at noen har norsk nasjonalitet er ikke det samme som å ville legge skjul på nasjonaliteten dersom den ikke er det. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt. Menn? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Viss vi ser på bildet så ser man helt klart at det er en mann. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I knew it. Disse hersens mennene, det er alltid dem som skal finne på sånt faenskap, vi bør bare trøkke dem tilbake opp i livmora slik at vi slipper å ha med dem å gjøre. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt. Så vi har hatt nok situasjoner med folk som truer å sprenge seg i luften utenfor politistasjoner til å bygge statistikk på det? Og siden du da tydeligvis har denne statistikken, kan du ikke legge frem tallene så vi får se hvem som er overrepresentert? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stråmann. Å håpe at noen har norsk nasjonalitet er ikke det samme som å ville legge skjul på nasjonaliteten dersom den ikke er det. Hvorfor håpe på at han har norsk nasjonalitet da, hvis ikke det er for å "motbevise" statistikken? Ja, hva så? Det er da ingen grunn til å legge skjul på hvilke grupper som er overrepresentert innenfor slikt. Så vi har hatt nok situasjoner med folk som truer å sprenge seg i luften utenfor politistasjoner til å bygge statistikk på det? Vi har nok situasjoner med folk som sprenger seg i luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå