Pluggen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du er ikke den første desverre.. Rart så store firmaer ikke tenker lenger enn hva nesa rekker, for det koster utrolig lite og yte det lille ekstra som gjør at du blir strålende fornøyd og kanskje legger igjen 300 000 kroner der ved neste annledning.. F.eks ta regninga på 400,- for at du skulle slippe noen utlegg, selvom du ikke har krav på det Ønsker deg bare lykke til videre jeg Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Du er ikke den første desverre.. Rart så store firmaer ikke tenker lenger enn hva nesa rekker, for det koster utrolig lite og yte det lille ekstra som gjør at du blir strålende fornøyd og kanskje legger igjen 300 000 kroner der ved neste annledning.. F.eks ta regninga på 400,- for at du skulle slippe noen utlegg, selvom du ikke har krav på det Ønsker deg bare lykke til videre jeg Ja, Deres tap, jeg for min del har blitt grammet mer oppmerksom på hvor jeg gjør meg som kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå