AlekXP Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Som det står i Emnetittelen i posten min. Er det mulig å få tilsendt epost når man mottar en oppgave i Remember The Milk (RTM)? Da mener jeg om det er mulig å få epost til f.eks en gmail-konto, hotmail-konto og så videre. Hadde vært fint om noen her hadde hatt noe mer peiling enn meg. Har søkt rundt på forumet til RTM men har ikke funnet noe som hjelper. Er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Edit Endret 2. august 2008 av AlekXP Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Edit Endret 2. august 2008 av AlekXP Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, bare kryss av i checkboxen som heter "E-postbekreftelse" under kommunikasjonsfanen! Daniel Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva i Grillsteike er dette du snakker om? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Ja, bare kryss av i checkboxen som heter "E-postbekreftelse" under kommunikasjonsfanen! Daniel Jeg fikk svar på RTM forumet og der sa dem at det er ikke mulig å få epost når man fårtilsendt en oppgave enda. Vet man kan få påminnelser, men jeg ønsker epost til min gmailkonto med engang jeg får en oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå