Gå til innhold

usb kamera og a7n8x starter ikke


Dr3as

Anbefalte innlegg

Kan hende dette blir litt feil postet men problemmet fikk jeg når jeg oppgraderte til nytt utstyr, deriblandt nytt hk.

Alt har fungert fint men så skulle jeg legge over noen bilder fra mitt mustek gsmart 3 lcd. Setter jeg inn kameraet å prøver å instalerer drivere så heeenger maskinen seg.. men om jeg drar den ut igjen så fungerer alt.

Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle boote med kameraet i. Man vet jo aldri når det er windows det er snakk om (XP). Men da kommer man ikke inn til innlogging en gang. skjermen blir heeelt sort isteden for. Men igjen, om jeg tar ut kameraet så kommer jeg inn.

 

Noen med noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har samme problem med gsmart mini 2 og a7n8x deluxe. jeg får til å se livefilm men det er mye forstyrrelser, men jeg kommer ikke i kontakt med kameraet når jeg vil laste ned bilder... kameraet fungerer fint på gammelmaskina mi... xp på begge...

 

noen som har løst prob?

Lenke til kommentar

jeg har det samme problemet med både g-smart mini 2 og MuVo :evil:

får ikke kontakt med kameraet, og med MuVoen kommer det bare en feil melding om en I/O error!

 

har prøvd alt og da mener jeg ALT! :x

 

spurt det samme spørsmålet i mere en 6 store forums, det er bare ingen løsning på det! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...