Emma22 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg må ha meg ny mobil til ca 2000 kr uten abonnement. Har sett litt på SE k660i og den virker grei til mitt bruk. Jeg bruker stortsett telemed denne fonen til å sende sms, ringe og surfe litt. Kjekt å kunne ta bilder også, så det er jo et lite minus med den telefonen. Jeg vil ha en telefon med god batterikapasitet. Hva tror dere, er k660i noe å satse på? Lenke til kommentar
Pantoney Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg har sett meg ut samme tlf, og jeg mener den er passe til mitt behov, og har lest mange rosende anbefalinger i tester rundt omkring. Har også testet knappene og følelsen av den i butikk, og det er stort sett bra, selv om området rundt styrepunktet i midten og 2-knappen er litt ubehagelig. k660i skal jo også ha meget god batt. kapasitet som du og sier, spes. også hvis du deaktiverer 3G. Jeg er dog litt ambivalent i forhold til fargetonene de kommer i, men nå har det kommet i en tredje variant som er sort og sølv som jeg synes ser best ut, men denne er tydeligvis utsolgt over alt for øyeblikket. Men kommer visst utover neste uke har jeg blitt informert. Endret 30. juli 2008 av Pantoney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå