Gå til innhold

Hvem selger Sony Vaio i Norge ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support.

For henvendelser angående Vaio datamaskiner må du kontakte Vaio support på telefon:

23 16 25 92 eller internett: www.vaio-link.com

Norge er ikke oppgitt på nettsiden det linkes til, har ikke rukket å ringe enda.

Lenke til kommentar
Jeg ringte telefonnummeret, og ble opplyst om at Sony Vaio ikke selges i Norge...

Annet enn den ene modellen de har hos Netshop vet jeg ikke hvordan man skal få tak i Vaio i Norge :cry:

Jeg ringte og måtte snakke med ei utenlandsk dame (som ikke satt i Norge), og det eneste jeg fikk var adressa til et Sonysenter i Bergen.

Av åpenbare grunner utgikk Sony med god margin.

Lenke til kommentar

Hvis du greier å navigere en tysk side, så finner du forholdvis gode tibud på Vaio her.

Så trekker du ifra 19% tysk moms, og legger på norsk moms, så har du den norske prisen... (Eller du tar en ferietur til tyskland, trekker fra momsen når du drar, men glemmer å registrere den på vei inn i Norge)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

www.sonystyle.com

er latterlig mye billigere å bestille herfra pga dollarkurs. Men du må vel ha en adresse i statene... tror det går an å trikse med postkasseadresse og amerikansk kredittkort registret på denne adressen... men jeg vet ikke...

Lenke til kommentar

Som 'ngc6440' sier: Det er bare Netshop som selger Vaio i norge. De hadde flere modelle inne for noen månder siden, så du kan kansje bestille den modellen du ønsker.

Endret: Marvil: Du kan jo bare sende en mail og høre om de kan skaffe den maskina du er ute etter.

Endret 2: en ikke emn...

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestillte nettopp en Vaio Z fra den amerikanske Sony Style nettbutikken ved å bruke www.jetcarrier.com som "proxy" addresse. Ser ut til å funke fint; den er iallefall på vei i posten nå :D Og prisen blir jo latterlig lav, selv etter fortolling... har du eget firma kan du jo også skrive den av på det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...