Stigma Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hey, Kan noen tipse meg hvor jeg kan få kjøpt dekorative skruer til casemodding? Det blir for dumt å bruke vanlige skruer fra wahlendal når resten av prosjektet er finpusset til siste detalj liksom, så vet noen hvor jeg kan finne dekorative skruer og den slags, evt. skrue-cover? Det hadde vært fint med en butikk i Norge, men jeg er i grunn ikke i mot å bestille fra utlandet om nødvendig, spesiellt hvis utvalget er bedre. Frakt blir jo liksom ikke så mye uansett når det er snakk om maks noen hundre gram. Alle annbefalinger mottas med takk Jeg fannt noe som jeg vurderer. Dette er altså noe i den dur jeg ser etter, men jeg tar gjerne imot alternativer: http://www.pro-dec.com/decorative-screw-ca...ap-Caps-8-8-CHR -Stigma Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Microplex har en del sånt på tilbud, se i kategorien "Ryddesalg". Men microplex sender bare pakke, så finn deg noe annet du kan bestille, sånn at du slipper betale 100kr frakt for 10 skruer http://microplex.no Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hmmmz.. lite eller ingenting der. De har thumbscrews liksom men det er langt fra det jeg ser etter. -Stigma Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Da vet jeg ikke helt, er det ingenting på prisguide? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte viking-thumbscrews, haha. Alt mulig drit de har der inne.. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Haha, så fantastisk harry Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Billigsalg ftw. Har Quake window etch på bakruten av bilen og på kjøleskapet! Endret 7. august 2008 av Inception_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå