Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 15 + Gutt 18 ?

Gjest _trådstarter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at det var besteforeldra dine etc, men i mine auge er alle slike tilfelle meget kritikkverdige. Lat oss ta den gamle søstra di-komparasjonen: Tenk om eg, med mine 22 år, entra heimen din fordi eg hadde innleia eit forhold til søstra di på 12(!). Du hadde antakeligvis flydd i taket.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig, men poenget er at slike forhold kan vare livet ut nettopp fordi folk er forskjellig og noen trives bedre med yngre folk andre med eldre

Jeg synes derfor det er kjedelig hvis et forhold som kan vare livet ut blir ødelagt fordi NOEN mener at 3 år er for mye. Har man det bra sammen synes jeg man heller skal fokusere på det enn å tenke på at tall som ikke betyr noen ting, eller personene som måtte mente at dette tallet betyr noe.

Lenke til kommentar
Gjest Foretrekker anonym

Er selv 22 og sammen med en som er 18. Var svært skeptisk i starten(mtp alderen), men angrer ikke et sekund i dag. Tok selvsagt litt lengre tid å få forholdet opp å gå, da jeg ville være 100% sikkert. Men, ingen problem! Er du gla i jenten, driter du i det andre mener rundt deg. Mange av mine kompisser var skeptisk, men i dag er det ingen som sier noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...