Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var 10 år mellom mine besteforeldre også. De traff hverandre når de var 12 og 22. De levde sine galde dager til de døde ca 65 år senere 65 og 55 er null stress. 12 og 22 er stress. (på den måten, da) Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 12 og 22 er stress. (på den måten, da) Så lenge forholdet ikke er seksuelt så er det jo ikke ulovlig og så lenge de trivdes sammen, noe de nødvendigvis gjorde siden de holdt ut så lenge som de gjorde, ser jeg ikke problemet Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Greit nok at det var besteforeldra dine etc, men i mine auge er alle slike tilfelle meget kritikkverdige. Lat oss ta den gamle søstra di-komparasjonen: Tenk om eg, med mine 22 år, entra heimen din fordi eg hadde innleia eit forhold til søstra di på 12(!). Du hadde antakeligvis flydd i taket. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mest sannsynlig, men poenget er at slike forhold kan vare livet ut nettopp fordi folk er forskjellig og noen trives bedre med yngre folk andre med eldre Jeg synes derfor det er kjedelig hvis et forhold som kan vare livet ut blir ødelagt fordi NOEN mener at 3 år er for mye. Har man det bra sammen synes jeg man heller skal fokusere på det enn å tenke på at tall som ikke betyr noen ting, eller personene som måtte mente at dette tallet betyr noe. Lenke til kommentar
Gjest Foretrekker anonym Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er selv 22 og sammen med en som er 18. Var svært skeptisk i starten(mtp alderen), men angrer ikke et sekund i dag. Tok selvsagt litt lengre tid å få forholdet opp å gå, da jeg ville være 100% sikkert. Men, ingen problem! Er du gla i jenten, driter du i det andre mener rundt deg. Mange av mine kompisser var skeptisk, men i dag er det ingen som sier noe! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eg kjenner en som var saman med ei på 13 og han var 23 Denne mannen må da ha blitt fengslet... Nei Mora til jenta visste godt kva dei holdt på med, men no skal no det seiast at ho er ikkje heilt god i hovudet! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Når jeg var 19 var jeg sammen med ei som akkurat hadde blitt 16. Selv om jeg dumpet henne etter noen uker så er 3 år ingenting. Endret 3. august 2008 av scumbag Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Da jeg var 15 ble jeg sammen med en gutt på 18. Vi var sammen i 2,5 år. Go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå