Xell Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du behøver jo ikke dumpe henne tvert. Gå på date, men ton det ned. Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med, men siden dere fant tonen så trives dere tydelig vis i hverandres selskap. Som PencilCase sier, så har dere jo nå muligheten til å bruke tid på å bli kjent med hverandre uten press på hverken den ene eller andre for hva som er forventet. Så trå forsiktig og finn sakte ut om førsteintrykket ditt er det rette; nemmelig at dette er jenta for deg. Det kan jo hende at hun går etter eldere gutter fordi hun vil ha noe mer seriøst. Da finner du jo fort nok ut om hun er det rette for deg eller on hun bare er ute etter et eventyr med en eldere gutt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 drit nå i alder.... ikno stress å gå ut med en på 15 selvom du er tre år eldre... MEN; du vil etterhvert oppdage at det alltid er noen par ting hu vil være barnslig på. Er man 15 så er man 15, man kan være litt eldre oppi hue, men det gjelder ikke alt! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 er selv 18 og går ut med en 16åring for tiden, . er ikke noe galt i det egentlig. jenter er jo tross alt 2-3 år eldre i hue enn oss gutter. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) En kompis av meg har vært og er borti samme greia selv, han er 19 og jenta er 15. Han ville egentlig ikke gått ut med så ung jente (såvidt jeg har forstått ihvertfall), men etter lange samtaler både i tlf, msn og lang tid med hverandre IRL så ble dem allikevel sammen.. Nettopp fordi de fant tonen såpass bra og mange felles interesser.De har riktignok ikke vært kjærester så lenge enda, men de stortrives sammen og jeg tror ingen av dem har følt noe som helst anger over det, samtidig som foreldrene til hu på 15 synes at forholdet hennes til han på 19 er kjempebra, de liker han kjempegodt Til trådstarter; jeg ville vel testa og sett hvordan det gikk, er litt kjipt og kaste bort noen som kan vise seg og bli til et årelangt godt forhold Endret 23. januar 2016 av Ascubal Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 er ikke noe galt i det egentlig. jenter er jo tross alt 2-3 år eldre i hue enn oss gutter. What? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 er ikke noe galt i det egentlig. jenter er jo tross alt 2-3 år eldre i hue enn oss gutter. What? jenter er mer modene i hode enn oss gutter. de ligger noen år foran. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) 15 og 18 er da ikke så ille. Veit om en 22-åring som er sammen med en 15-åring, DA syns jeg det begynner å bli litt drøyt.. Endret 30. juli 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
indie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Når jeg gikk i 10klasse var det en bekjent av meg som var sammen med en kar på 30 sååeh. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kusinen min var sammen med en ferdig utdannet snekker da hun konfirmerte seg, det er å dra det langt. 15 og 18 er jo ikke all verdens forskjell, men jeg tror det hadde blitt litt for rart i og med at søsteren min er tre år yngre enn meg og dermed i den gruppa det er snakk om... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Neissa, at jenta er 15 og gutten er 18 er jo ikke noe problem vel? Vet jo om ei jente som er 16 og ilag med en som er 20.. har de bra sammen de virker det som. Når jeg gikk i 10klasse var det en bekjent av meg som var sammen med en kar på 30 sååeh. Samma her Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når jeg gikk i 10klasse var det en bekjent av meg som var sammen med en kar på 30 sååeh. Helt ærlig, dette er et dårlig eksempel - for dette er creepy! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg har vært borti en lik situasjon selv i år. Kom på god talefot med en del jenter, som jeg trodde var gamlere. Når jeg fant ut at de var 3 år yngre en meg (Er selv 19\20), så følte jeg akkurat den samme kvalmen som trådstarter føler vil jeg tro. Tenkte også på dette med hva foreldrene hennes ville ha sagt. Oppdaget etter en stund også dette ble feil, når flere av de bodde hjemme hos foreldrene og fortsatt fikk ukepenger, samt det ble en litt for mye fjortissoppførsel til tider. Mistet kontakten helt med noen etter at jeg sa ifra om at jeg ikke var interessert. Og det synes jeg er like så greit. Jeg kan sikkert skjønne det at noen synes det går greit, men for min del så synes jeg aldersforskjellen i denne alderen ble for mye. Endret 31. juli 2008 av Steina Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvorfor skal man tenke på hva alle andre måtte mener så lenge man har det bra selv? Skulle man tenkt på hva alle andre mente hele tiden hadde det vært få åpenlyste homofile i dagens verden også.. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Kunne aldri tenkt meg en kjæreste som var 15 år når jeg selv var 18. Nå i dag er jeg 20, og har kjæreste på 19. Vi ble sammen for to år siden. EDIT: For all del, ha dine egne preferanser. Til trådstarter: Føler du ubehag så dropp det. Ikke verdt å kaste bort tid på sånt når man går og tenker på det. Endret 1. august 2008 av -JørgenG- Lenke til kommentar
Gjest Takst3in Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 g20.. Eg skjønna problemet ditt her.. Har på ein måte samme problemet sjølv, at eg lika ei på 15 godt, men eg har satt ting på vent til ho er 16 vertfall (3 måneder). Siden det ringer ei ganske STOR bjelle i hodet mitt vertfall.. Eg har sjølv vert ilag med ei på 15 når eg var 18, det gikk fint, noen brydde seg og ville "plukke litt" på meg når det var, men.. Ironisk nokk så vart den personen sammen med ei på 15 noen måneder senere, og da var han 19.. Eg sjølv ville gitt det en sjangs.. Men, om det er mulig å "sette ting litt på vent" så er det nokk eit veldig godt valg.. x) Lenke til kommentar
lindakri Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes nok at 15 og 18 er litt drøyt, fordi man utvikler seg utrolig mye mentalt i den alderen og ofte har en ganske forskjellig oppfatning av ting. 20 og 23, eller tilogmed 17 og 20, synes jeg ikke er noe problem. Men en 15-åring er på mange måter et barn enda, selv om hun virker moden for alderen. Jeg skjønner godt at du er i tvil, og jeg skjønner det også godt dersom dere får reaksjoner fra både venner og foreldre. Men når det er sagt, så er det naturligvis kun opp til dere selv å avgjøre hva dere evt. er komfortable med, og om dette er noe dere vil satse på. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 15 og 18 skulle egentlig ikkje vere noko problem sidan dykk har funnet tona såpass Eg kjenner en som var saman med ei på 13 og han var 23.. DET er til å SPY av! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg kjenner en som var saman med ei på 13 og han var 23 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg kjenner en som var saman med ei på 13 og han var 23 Denne mannen må da ha blitt fengslet... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var 10 år mellom mine besteforeldre også. De traff hverandre når de var 12 og 22. De levde sine galde dager til de døde ca 65 år senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå