Gormers Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Og så ett skudd igjen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har en ganske fin triple noscope selv, men orker ikke betale de 10 kronene, så.. Link Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Så den for noen dager siden, ganske syk den og. Se filmen hos Youtube Filmen reklamerer bare for darkspire films, som kun lager halo filmer. Den gjør det tydelig at de må ha litt humor. For for folk som TakesOffByYourSelfInTheWarthog. Endret 20. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=jB7e1MROfE8 en grunn til at man misliker Standoff. Edit: fikk ikke til å gjøre slik at den ble vist direkte her. Endret 21. januar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Halo 3 Mythbusters - De tester ut alle mulige myter i Halo 3-verdenen. Det var mye jeg ikke visste gikk an som de bekrefter i disse videoene. Dumt at episode 1 ikke kan spilles i Norge. Edit: Episode 1 hvis dere har problemer med den på Youtube. Endret 27. januar 2009 av rekyl Lenke til kommentar
varmit Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok, som et bump i denne tråden har jeg et spørsmål: Hvorfor dør så mange av kun 1 BR-skudd, slik som vi ser i de filmene der folk dreper mange på kort tid? Et eksempel er Lande sin video på forige side. Nekter å tro at alle disse hadde null skjold, men bare noen på krevde mer enn ett BR-skudd. Anyone? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ok, som et bump i denne tråden har jeg et spørsmål: Hvorfor dør så mange av kun 1 BR-skudd, slik som vi ser i de filmene der folk dreper mange på kort tid? Et eksempel er Lande sin video på forige side. Nekter å tro at alle disse hadde null skjold, men bare noen på krevde mer enn ett BR-skudd. Anyone? Er en slags gametype som kalles "Swat", der man rett og slett ikke har skjold. Da tåler man bare ett skudd i hodet med visse våpen. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Sant det, men av de våpnene inngår ikke det han brukte, husker ikke navnet...Men kanskje han har fixet options, eller noe, veit ikke jeg Endret 19. september 2009 av PinnePenis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå