Gormers Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Lurte på om vi kunne få litt liv i dette subforumet igjen med denne tråden. Uansett om det er filmer av skilla folk, speedruns, komedier eller andre filmer, så kan du poste det her, så lenge man ikke må laste det ned til 360en og det er om halo. Jeg kan vel begynne. Darkspire films (komedie) Arby n chief Begge er komiserier. Du finner også mye rart hos http://machinima.com/ Endret 30. juli 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 EAThalo Her kan du få dine egne snutter opp på youtube. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Ha fett, trodde det var umulig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Her er da meg. Jeg var opptatt med å spise og drikke, så jeg tok noen pauser innimellom. Sirka en måned siden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg var opptatt med å spise og drikke, så jeg tok noen pauser innimellom. Is that a... camp-excuse, Lande? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Is that a... camp-excuse, Lande? Næhæhæi Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Online bots, ny mapeditor? Endret 12. august 2008 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Haha, arby n chief eide. :!: Haloid Relativt fet film, den er dog en blandig av Halo og Metroid universet, og slutten vil sikkert ikke appelere til alle. Anyways, verdt en titt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hadde helt glemt den. Konge Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Uh ingen som har foreslått RvB enda? Tidenes beste Halo-serie jo! Og da fra Halo til Halo 3, Red Vs Blue http://rvb.roosterteeth.com/home.php Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 http://www.machinima.com/film/view&id=28748 Siste arby n chief filmen. En av de beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Her er min Laser "skuddfinte": Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 En kamerat av meg fyrer av en rocket mot de eksploderende tønner, men før den når helt frem blir tønnene snipet, og explosion-blasten har en morsom effekt på rocketen. Jeg er en av de som står på tårnet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Faen hvor lang tid skal det ta å uploade til eathalo a! Gjorde det 30. desember men er fortsatt queued... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Virker som de har begynt å ta betalt for det. Ganske kult, egentlig. Dårlig timelønn, kan jeg tenke meg, men... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jepp, men teit at det står queued fortsatt da. Prøvde på nytt men denne gangen valgte jeg HD siden det står man kan gjøre det gratis en gang. Da kom den etter en time. Ser dog ikke ut som den vil komme på youtube så den må lastes ned. "3SweetHeadshots" Tatt fra en lonewolf game med folk på rundt lv 45. Se på skudda jeg har igjen btw Endret 7. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Putt'n på youtube selv da. Det der er jo en .exe fil? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jaja. Tenkte jeg ikke skulle gidde da den ikke var såå syk, men gjør d vel snart. Men det er ikke no virus, er bare en fil som legger DivX filmen der du vil ut på to sec. Vet ikke helt hvorfor de gjør det sånn da engentlig, filen tar jo like stor plass som selve filmen så det kan ikke være for komprimeringsskyld. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Youtubeversjonen. For HD ( ) versjonen må du gå på linken over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå